eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłów › Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Szydłów: Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa
Numer ogłoszenia: 199256 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, fax 041 3545125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zabytkowego Rynku Szydłowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 Projekt budowlany przebudowy nawierzchni Rynku Szydłowa wraz z ulicami przyległymi. Zakres opracowania : wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, - nawierzchni płyty Rynku, jezdni i chodników z wyjściem do Bramy Krakowskiej, - małej architektury, - układu zieleni i zadrzewień, - układu chodników i miejsc postojowych dla samochodów, - nawierzchni jezdni i chodników pętli ulic: Targowej, małego rynku przy Synagodze i ul. Łokietka, - zagospodarowanie terenu zieleni przy Synagodze, z uwzględnieniem istniejących elementów infrastruktury, Materiały dodatkowe do projektowania do wglądu u zamawiającego: 1. Koncepcja krajobrazowa rekompozycji układu miejskiego Szydłowa. 2. Studium historyczno - konserwatorskie Szydłowa. Zakres projektu określono na mapach - załącznik 5 i 6. zadanie nr 2 Projekt budowlany kanalizacji deszczowej Rynku Szydłowa. Zakres opracowania : wykonanie projektu budowlanego kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uwzględnieniem istniejącej sieci, - kanalizacja Rynku Szydłowa, - kanalizacja pętli ulic: Targowej, małego rynku przy Synagodze i ul. Łokietka, z odprowadzeniem wód do cieku wodnego. Zakres projektu określono na mapach - załącznik 7. Na przedmiot zamówienia - dla obydwu zadań - składa się: aktualizacja podkładów geodezyjnych miejscowości - jeżeli zachodzi taka potrzeba, - wykaz właścicieli działek, - przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy- jeżeli zachodzi taka potrzeba, - uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli działek na przebieg sieci kanalizacji - jeżeli zachodzi taka potrzeba, - projekt budowlany - zgodnie z art. 33 ustawy Prawo budowlane, - opracowanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ... Dz. U. z 16.09.2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami, w szczególności przedmiar robót zgodnie z art. 6 Rozp. i z uwzględnieniem Wspólnego Słownika Zamówień - art. 8 ust. 1, art. 10 ust. 1, pkt. 3, - kosztorys inwestorski na roboty budowlano-montażowe z podziałem na elementy uzgodnione z zamawiającym - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 18.05.2004 r. D.U. z 08.06.2004 r. nr 130, poz. 1389, - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z art. 13, ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ... Dz. U. z 16.09.2004 r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami, - przygotowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. jedno zadanie projektowe, polegające na zaprojektowaniu: - zagospodarowania placu / rynku / historycznego, odbudowy obiektów zabytkowych lub rekompozycji historycznego układu urbanistycznego, podlegającego uzgodnieniu konserwatorskiemu - dot. zadania nr 1, - sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - dot. zadania nr 2,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) oświadczenie wykonawcy dotyczące powierzenia robót podwykonawcom / art. 36, ust. 3 pzp / - załącznik 3, 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem z Izby Samorządu Budowlanego, dokumenty podmiotów występujących wspólnie: 8) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów - sekretariat Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.