eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Odbudowa drogi rolniczej Nr 291869 K Radowa w miejscowości Maszkowice - usuwanie skutków powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Łącko: Odbudowa drogi rolniczej Nr 291869 K Radowa w miejscowości Maszkowice - usuwanie skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 199215 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, fax 018 4140740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi rolniczej Nr 291869 K Radowa w miejscowości Maszkowice - usuwanie skutków powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi rolniczej Nr 291869 K Radowa w miejscowości Maszkowice - usuwanie skutków powodzi klasy dróg L, kategoria ruchu KR-1 1.Wykonanie badań stopnia zagęszczenia podłoża wykonanie podbudowy ,wykonanie nawierzchni asfaltowej - szczegółowe wyszczególnienie robót w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ 2.oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych 3.wszelkie prace przygotowawcze , odtworzeniowe ,porządkowe 4.urządzenie zaplecza budowy itp. 5.zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy 6.pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich 7.przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów 8.pełna obsługa geodezyjna 9.badanie powykonawcze 1 próbkę w zakresie zawartości asfaltu i zagęszczenia warstwy wykonane przez laboratorium zewnętrzne np. przy Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Krakowie 10.oraz inne , roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania CPV 452331402 - roboty drogowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych e) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy licząc od dnia odbioru końcowego robót f) ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. `1)posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia , oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 2) mają do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami drogowymi, 3)mają do dyspozycji następujący sprzęt : równiarkę samojezdną 74 kW , walec samojezdny wibracyjny, walec statyczny samojezdny ogumiony, rozkładarkę mas bitumicznych, 4)potwierdzą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00 zł, 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg. wzoru zał. nr 1 SIWZ) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do niniejszej SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - na druku stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), Uwaga ! Oferent musi udokumentować wykonanie nawierzchni asfaltowych o zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia 4. Informację o kierowniku budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień, i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. nr 4 do niniejszej SIWZ 5. Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00zł 6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Akceptacja projektu umowy - na znak przyjęcia warunków zawartych w projekcie umowy do oferty należy załączyć projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 8. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakie posiada Wykonawca zał. nr. 5 do niniejszej SIWZ jako potwierdzenie warunku zapisanego w rozdz.II.pkt.1 f), 9. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podwykonawcy do współpracy zał. nr 8 do niniejszej SIWZ Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lacko.pl w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie zamawiającego adres : Urząd Gminy w Łącku , 33-390 Łącko 445 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.