eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubichowo › Przebudowa systemu deszczującego w Szkółce Zespolonej Drewniaczki, działka nr 191/1, obręb ewidencyjny Wielki Bukowiec, gmina Skórcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-29

Lubichowo: Przebudowa systemu deszczującego w Szkółce Zespolonej Drewniaczki, działka nr 191/1, obręb ewidencyjny Wielki Bukowiec, gmina Skórcz
Numer ogłoszenia: 199205 - 2013; data zamieszczenia: 29.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubichowo , ul. Leśna 12, 83-240 Lubichowo, woj. pomorskie, tel. 058 5885323, 5885871, faks 058 5885322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa systemu deszczującego w Szkółce Zespolonej Drewniaczki, działka nr 191/1, obręb ewidencyjny Wielki Bukowiec, gmina Skórcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę systemu deszczującego w Szkółce Zespolonej Drewniaczki, polegających na: a) modernizacji ujęcia wody z leśnego zbiornika wyrównawczego, b) odnowieniu zewnętrznym budynku pompowni, c) odnowieniu pompowni - wnętrze, d) pompowni - części technologicznej, e) ułożeniu rurociągu głównego wraz ze studzienkami hydrantowymi, f) montażu instalacji zraszającej na nawadnianych kwaterach, g) montażu układu sterowania oraz mierników, h) robotach rozbiórkowych dot. studni rewizyjnych z kręgów betonowych, i) wykonaniu robót instalacyjnych - elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót + kosztorys nakładczy- załącznik nr 9 do SIWZ - projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ Dodatkowo Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie musiał wziąć pod uwagę następujące uwarunkowania: a) Obiekt na którym będzie realizowane zamówienie jest obiektem produkcyjnym gdzie w gruncie znajduje się około 3 mln sadzonek drzew i krzewów i gdzie na części powierzchni wykonano jesienią siewy nasion drzew i krzewów gatunków lasotwórczych. Wiosną w roku 2014 w okresie kwietnia i maja będą wykonywane dalsze siewy nasion drzew i krzewów leśnych tak aby utrzymać ciągłość produkcji. b) Specyfika pracy szkółki leśnej powoduje, że w okresie odnawiania lasu (wprowadzania sadzonek na powierzchnie leśne użytkowane rębnie), ze szkółki należy wyekspediować około 2 mln sadzonek drzew i krzewów, w okresie od połowy marca (uzależnione od warunków atmosferycznych) do połowy V. Wiąże się to z ciągłym przemieszczaniem osób i pojazdów po terenie na którym potencjalnie realizowane będą prace. Należy zapewnić bezpieczeństwo pracowników wykonawcy jak również osób postronnych przebywających na terenie szkółki. c) Zamawiający w celu minimalizacji strat w materiale sadzeniowym wymagał będzie aby wszystkie wykopy na kwaterach (powierzchniach) z sadzonkami lub wysianymi nasionami, wykonywane były z użyciem minikoparki/minikoparek. d) W celu właściwego zaplanowania i wykonania siewów wiosennych Zamawiający oczekiwał będzie wcześniejszego wytyczenia linii rurociągów doprowadzających wodę do zraszaczy tak aby nie wykonywać tam tego rodzaju prac. e) Zamawiający wymagać będzie realizacji co najmniej następującego zakresu zamówienia w przedziale czasowym: - Od dnia podpisania umowy do 30.04.2014 r., musi zostać wykonane podłączenie zbiornika wyrównawczego do nowej stacji pomp i wykonana stacja pomp wraz z całą infrastrukturą (min. filtry, sterowniki, zasilanie itp.) w taki sposób aby zapewnić ciągłość deszczowania siewów i wschodów w okresie od 01.05.2014r. do 31.08.2014 r. - W okresie bezpośredniej produkcji tj. od 01.05.2014 r. do 31.08.2014 r. Zamawiający wymagać będzie co najmniej wykonania rurociągów głównych doprowadzających wodę do kwater na których ma być wykonana deszczownia stała. - W okresie od 01.09.2014 r do 31.10.2014 r. Zamawiający wymagać będzie realizacji pozostałego zakresu prac. - Powstanie opóźnień w realizacji poszczególnych etapów z winy Wykonawcy może skutkować wstrzymaniem wypłaty kolejnej transzy środków, do rozwiązania umowy włącznie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do 30% wartości udzielonego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta Wykonawcy przystępującego do przetargu musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 2. Wysokość wadium wynosi: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w terminie składania ofert. Termin upływa dnia 2013-10-14 o godz. 10.00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 5.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.2. w gwarancjach bankowych; 5.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 5.5. w pieniądzu. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ SA Malbork O. Starogard Gdański PL 33 2030 0045 1110 0000 0040 3710 Tytuł: ,,Wadium - przetarg - Przebudowa systemu deszczującego - Szkółka Drewniaczki w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej do dnia składania otwarcia ofert, tj. 2013-10-14 godz. 10.00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku pozostałych form wadium (poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza jego złożenie w następujących formach: 7.1. Złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego dostępnej w dni robocze w godzinach 8.00 ÷ 14.30 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do 2013-10-14 godz. 10.00. 7.2. Oryginał dokumentu ustanawiającego wadium umieścić w osobnej kopercie z dopiskiem ,,Wadium - przetarg na Przebudowę systemu deszczującego - Szkółka Drewniaczki, która to koperta musi zostać dołączona do składanej oferty. Zamawiający zaleca aby przedmiotowa koperta została umieszczona w ofercie w taki sposób, aby stanowiła jej integralny element (np.: na trwale spięta). 8. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt XIII niniejszej SIWZ. 9. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwróci wadium: a) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 pkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznaczy termin na ponowne wniesienie wadium. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na pisemne wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy. 15. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest aby Wykonawcy wykazali, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zadań (robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia) o wartości minimum 800 000 brutto - każda, polegających na budowie lub przebudowie, deszczowni stałej w zakresie wykonania instalacji nawadniającej, stacji pomp z zestawem filtrów wraz z oprzyrządowaniem elektronicznym. Wykonawca podaje miejsce wykonania robót, rodzaj robót budowlanych, wartość oraz termin realizacji robót (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania warunku dokonywana będzie wg zasady spełnia-nie spełnia po analizie złożonych dokumentów i informacji składających się na ofertę. Oferty nie spełniające warunków określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest by Wykonawca posiadał/dysponował jako minimum następujący sprzęt: - 1 spycharkę, - 1 koparko - ładowarkę, - 1 minikoparkę, - 1 samochód samowyładowawczy o ładowności minimum 5 ton, - 1 ubijak mechaniczny, - 1 ciągnik o mocy minimum 50 KM wraz z przyczepą. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy oraz ma być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania. Ocena spełniania powyższego warunku dokonywana będzie wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wykazu sprzętu , maszyn dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania. Wzór stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. Oferty nie spełniające warunków określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobami, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. W celu spełnienia warunku Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać się co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, z doświadczeniem zawodowym 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy z branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne lub kierownika robót z branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne ( wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), zgodnie z obowiązującym prawem lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w specyfikacji - nr 7, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia. Przez uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie rozumie się uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). Dopuszczalne są uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących. W przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie wg zasady spełnia-nie spełnia po analizie złożonych dokumentów i informacji składających się na ofertę. Oferty nie spełniające warunków określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę zł co najmniej 500 000 zł PLN - by potwierdzić spełnienie tego warunku Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie tego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej dotyczącej tych podmiotów. 2 Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres trwania umowy, na kwotę zł co najmniej 1 000 000 zł PLN - by potwierdzić spełnienie tego warunku Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten winien opiewać na kwotę w zł co najmniej 1 000 000 zł PLN i musi być ważny przez zakładany okres związania ofertą tj. 30 dni od daty jej złożenia. Jeżeli na polisie lub innym dokumencie nie ma potwierdzenia wniesienia opłaty za ubezpieczenie, należy dołączyć dowód opłacenia składki potwierdzający aktualność ubezpieczenia na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie wg zasady spełnia-nie spełnia po analizie złożonych dokumentów i informacji składających się na ofertę. Oferty nie spełniające warunków określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; 3. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu lub oryginał dokumentu ustanawiającego gwarancję złożony zgodnie z działem XII pkt. 7.2 SIWZ. 4. pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Zamawiający prosi o sporządzenie i dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego wraz ze składnikami cenotwórczymi w oparciu o przedmiar robót oraz kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ- metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorys ma charakter jedynie pomocniczy i informacyjny o sposobie obliczenia ceny i nie będzie sprawdzany oraz poprawiany, a Zamawiający przyjmuje, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lubichowo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubichowo ul. Leśna 12 83 - 240 Lubichowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubichowo ul. Leśna 12 83 - 240 Lubichowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.