eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA KRUSZYWA MINERALNEGO DROGOWEGO W ILOŚCI 1.500 TON Z PRZEZNACZENIEM NA UTRZYMANIE BIEŻACE I REMONT DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2013 - 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Lublin: DOSTAWA KRUSZYWA MINERALNEGO DROGOWEGO W ILOŚCI 1.500 TON Z PRZEZNACZENIEM NA UTRZYMANIE BIEŻACE I REMONT DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2013 - 2015
Numer ogłoszenia: 19911 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRUSZYWA MINERALNEGO DROGOWEGO W ILOŚCI 1.500 TON Z PRZEZNACZENIEM NA UTRZYMANIE BIEŻACE I REMONT DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2013 - 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( materiał + transport) kruszywa drogowego na utrzymanie bieżące i remont dróg gminnych i osiedlowych na terenie gminy Głusk w latach 2013-2015 , która będzie zlecana osobiście lub telefonicznie przez upoważnionego pracownika urzędu. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć odpowiedni rodzaj kruszywa sukcesywnie , według potrzeb Zamawiającego w ciągu 2 dni od czasu złożenia zamówienia , na miejsce składowe lub wskazaną drogę. Zamawiający żąda dostawy kruszyw naturalnych, pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwałe , odporne na działanie czynników atmosferycznych. Kruszywo ma mieć frakcje drobne , które będą służyć do klinowania przygotowanej podbudowy tłuczniowej i wypełniania ubytków w istniejących nawierzchniach tłuczniowych. Wymagane frakcje kruszywa to 5-20 mm , 4-32 mm lub bardzo zbliżone w pierwszym gatunku. Dostarczane kruszywo powinno odpowiadać zamówieniu oraz musi być zgodne z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności każdej partii dostawy z załączoną do niej dokumentacją ,a w szczególności może przed odbiorem dokonać sprawdzenia wagi dostarczonej partii kruszywa w miejscu przez siebie wskazanym. W przypadku dostawy kruszywa w ilości nieodpowiadającej załączonej dokumentacji lub zamówieniu , Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nowej partii kruszywa w terminie 48 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1000,- złotych ( słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.02.2013 r. o godz. 1000 . 3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia (dostawa kruszywa mineralnego ) o wartości netto minimum 30.000 zł wraz dokumentem potwierdzającym ,że dostawy te były wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: - samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności powyżej 20 t - min. 2 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , koordynator ds. zamówień kruszywa , kierowcy samochodów ciężarowych z kategorią min. na samochody ciężarowe z przyczepami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000 zł przez cały okres realizacji zamówień. - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz OFERTA wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. - pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dowód zapłaty wadium; - zaakceptowany wzór umowy wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugglusk.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1, pok nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 pok nr 1 (sekretariat) 20-385 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.