eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI REKLAMOWE



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Warszawa: USŁUGI REKLAMOWE
Numer ogłoszenia: 199115 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia "Radio dla Ciebie" S.A., ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459363, faks 022 6453363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI REKLAMOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA REKLAMOWA, POLEGAJĄCA NA ZAMIESZCZENIU REKLAM POLSKIEGO RADIA - REGIONALNEJ ROZGŁOŚNI W WARSZAWIE RADIO DLA CIEBIE S.A. NA ŁAMACH DZIENNIKA METRO, NALEŻĄCEGO DO AGORA S.A. W OKRESIE OD 01.10.2013r. DO 31.10.2013r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10521,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10521,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10521,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10521,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej pzp, Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy wymiany usług reklamowych w roku 2013 pomiędzy Polskim Radiem - Regionalną Rozgłośnią w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., a Agora S.A., właścicielem dziennika METRO. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych będzie polegała na tym, że na łamach dziennika METRO zamieszczane będą reklamy promujące program i poszczególne audycje Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., zaś na antenie Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. spoty reklamujące tygodnik METRO. Decyzja Zamawiającego wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników dziennika METRO i słuchaczy Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Tematyka, którą podejmuje dziennik METRO to wydarzenia z regionu i ze świata, nowości techniczne i odkrycia naukowe, obyczaje, społeczeństwo, doniesienia ze świata kultury. Tytuł koncentruje się na tym, co charakteryzuje miejski styl życia. Dziennik METRO cechuje się funkcjonalną grafiką, oraz posiada rozwiniętą grafikę użytkową. Czytelnikami dziennika METRO jest szeroka grupa docelowa 15+, mieszkająca w dużych miastach, z wykształceniem średnim lub wyższym. Średnie dzienne rozpowszechnianie dziennika METRO w Warszawie to 116 000 egzemplarzy. Dziennik METRO jest drugą najczęściej czytaną mazowiecką gazetą codzienną, ze średnim dziennym czytelnictwem na poziomie 13,7% (172 tys. osób). Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.