eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Usługa kompleksowego wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego, psychologicznego i szkoleń zawodowych, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Nowa Ruda: Usługa kompleksowego wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego, psychologicznego i szkoleń zawodowych, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 199113 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. , ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8725025 w. 25, faks 074 8725025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroreg.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego, psychologicznego i szkoleń zawodowych, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn. Usługa kompleksowego wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego, psychologicznego i szkoleń zawodowych, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy, dla beneficjentów ostatecznych projektu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zorganizowanie i realizację poradnictwa zawodowego dla maksymalnie 88 osób, średnio po 4 godziny doradztwa na osobę, razem maksymalnie 352 godzin; 2. Zorganizowanie i realizację poradnictwa psychologicznego dla maksymalnie 16 osób średnio po 4 godziny doradztwa na osobę, razem maksymalnie 64 godzin. 3. Opracowanie programu/ów wsparcia dla 100 pracowników. 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 osób. Ceny oprócz kosztów trenerów, sali i innych kosztów logistycznych, zawierają koszt wyżywienia i ewentualnego noclegu, zwrot kosztów dojazdu, koszt materiałów szkoleniowych, ubezpieczenia etc. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zakresie zadań Wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Harmonogramie realizacji wsparcia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, zgodnie z wymogami zawartymi w Zakresie zadań Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, zapewni niezbędny personel i narzędzia dla właściwego i terminowego wykonania umowy. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w Zasadach obliczania wynagrodzenia Wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium wymagane do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda Bank WBK BZ o/Nowa Ruda nr 64 1090 2330 0000 0005 9601 5363 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr ZP/PN/NPP/3/2010 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ. 5. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7 Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. 9 Zwrot lub utrata wadium nastąpi w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń dotyczących danego podmiotu: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; w przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą ww zmian w sądzie rejestrowym; - aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego na podstawie art. 20 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.z 2004 r. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: wykazania, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych): - co najmniej 30 szkoleń zawodowych, przynajmniej po 1 z tematów wskazanych przez Wykonawcę w pkt 6 w Zasad obliczania wynagrodzenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ) i dla minimum 40 osób (łącznie), o łącznej wartości minimum 200 000,00 PLN brutto i - co najmniej 4 usługi poradnictwa zawodowego (indywidualnego i grupowego), w wymiarze co najmniej 400 h poradnictwa i dla minimum 100 osób (łącznie), o łącznej wartości minimum 50 000,00 PLN brutto i - co najmniej 3 usługi poradnictwa psychologicznego (indywidualnego i grupowego), w wymiarze co najmniej 60 h poradnictwa dla minimum 15 osób (łącznie), o łącznej wartości minimum 10 000,00 PLN brutto. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające zakres i termin usług oraz fakt, że usługi te były wykonane (są wykonywane) należycie (referencje lub dokumenty równoważne).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: wskazania osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w zakresie określonym w pkt. 7.1 cz. II Zakresu zadań Wykonawcy (Załącznik nr 1), posiadające co najmniej wykształcenie średnie, a w przypadku Zarządzającego co najmniej wykształcenie wyższe oraz posiadające (każda osoba) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizacji usług szkoleniowo-doradczych. Doświadczenie musi odpowiadać zakresowi powierzonych czynności/funkcji do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia i być udokumentowane wykazem przeprowadzonych przez te osoby usług ze wskazaniem nazwy i zakresu danej usługi, daty świadczenia usługi (czas realizacji - rozpoczęcie i zakończenie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń dotyczących danego podmiotu: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje lub dokumenty równoważne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych - 15
  • 3 - Doswiadczenie Wykonawcy w realizacji poradnictwa zawodowego - 15
  • 4 - Doswiadczenie Wykonawcy w realizacji poradnictwa psychologicznego - 5
  • 5 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w oparciu o art. 144 ust. 1 Ustawy PZP wprowadzanie zmian w umowie wg zasad i na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.agroreg.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda (pokój Noworudzkiego Parku Przemysłowego V piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda (Sekretariat Zarządu V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.