eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych i surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawyZP.271.04.11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Główczyce: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych i surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawy: ZP.271.04.11
Numer ogłoszenia: 199107 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce , ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych i surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawy: ZP.271.04.11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I 1)Usuwanie i odbiór odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 90511000-2 usługi wywozu odpadów. 2.Część II 1)Usuwanie i odbiór surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 2)Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 90511000-2 usługi wywozu odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usuwanie i odbiór odpadów komunalnych i wielkogabarytowych oraz surowców wtórnych segregowanych z terenu Gminy Główczyce. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, b)zezwolenie w zakresie zbierania odpadów na terenie Powiatu Słupskiego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych z terenu gminy w okresie minimum 6 miesięcy. Dla części II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na usuwaniu surowców wtórnych segregowanych z terenu gminy w okresie minimum 6 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: Dla części I zamówienia: minimum 2 pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów komunalnych. Dla części II zamówienia: minimum 2 pojazdami przystosowanymi do transportu surowców wtórnych segregowanych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Wykonawcy , o którym mowa w art. 44 ustawy PZP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 1)Zmianę ceny umowy za wykonie przedmiotu zamówienia: a)w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w oparciu o wprowadzoną stawkę podatkową, zmiana zostanie wprowadzona w oparciu o wniosek jaki Wykonawca złoży Zamawiającemu, b)w przypadku zmiany stawki opłaty za składowanie odpadów, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w oparciu o wniosek jaki Wykonawca złoży Zamawiającemu. 2)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości ustawionych pojemników, zmiana taka może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce pokój nr 7A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Część I 1)Usuwanie i odbiór odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 90511000-2 usługi wywozu odpadów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z terenu Gminy Główczyce obejmujące swym zakresem: przystanki autobusowe, budynek Urzędu Gminy, cmentarze komunalne. Wykaz miejsc, rodzajów pojemników, częstotliwość wywozu została zamieszczona w wykazach od 1 do 3. 2.Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia odpowiedniego pojemnika w miejscu wskazanym w wykazie oraz odpowiada za stan techniczny pojemników; 3.Wykonawca ustawi dodatkowe pojemniki na pisemne żądanie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym w terminie do jednego tygodnia od momentu zgłoszenia. 4.Podczas usuwania odpadów Wykonawca zadba o ład i porządek przy pojemniku, a także usunie odpady znajdujące się obok pojemnika. 2. Wykonawca ustawi dzierżawione pojemniki na odpady w miejscach wskazanych w załączniku do umowy wszędzie tam gdzie wymagany jest pojemnik Wykonawcy. 5.W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zadba o jego naprawę lub ustawi nowy pojemnik. 6.W przypadku utraty pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia nowego pojemnika. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania odpadów na legalne, czynne wysypisko bądź zakładu utylizacji odpadów. 8.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przesłania do siedziby Zamawiającego miesięcznego harmonogramu prowadzonej usługi i wykonywanie jej zgodnie z opracowanym harmonogramem. 9.Do usuwania odpadów wielkogabarytowych Wykonawca ustawi kontener o pojemności minimum 8 m3 na pisemne powiadomienie Zamawiającego we wskazanym miejscu i terminie. W skład odpadów wielkogabarytowych wchodzą także opony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.Część II 1)Usuwanie i odbiór surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 2)Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 90511000-2 usługi wywozu odpadów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie surowców wtórnych segregowanych w postaci plastiku, szkła i makulatury z terenu Gminy Główczyce. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia pojemników na surowce zgodnie z wykazem nr 1. 2.Wykonawca będzie usuwał surowce na zgłoszenie telefoniczne, przez pracownika Urzędu Gminy w terminie do 2 dni od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem, że wywóz plastiku z miejscowości Główczyce, Pobłocie, Stowięcino, Żoruchowo i Żelkowo odbywać się musi 1 raz w tygodniu. 3.Pojemniki na odpady będą dzierżawione przez cały okres trwania umowy. Wykonawca podczas usuwania surowców oczyści miejsce przy pojemniku oraz teren zanieczyszczony podczas załadunku. 4.Wykonawca ustawi dodatkowe pojemniki na surowce wtórne na pisemne zgłoszenie Zamawiającego we wskazanym miejscu i terminie. 5.W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zadba o jego naprawę lub ustawi nowy pojemnik. 6.W przypadku utraty pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia nowego pojemnika. 7.Wykonawca zobowiązuje się do terminowego usuwania odpadów. 8.Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania odpadów na legalne, czynne wysypisko bądź zakładu utylizacji odpadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.