Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Kołaczyce: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNCH NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 199047 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kołaczyce, Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 013 4410065, fax 013 4460258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNCH NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odśnieżanie wskazanych dróg gminnych i komunalnych wewnętrznych na terenie całej gminy oraz odśnieżanie wskazanych chodników, 2.Dostawa żużla, mieszanki piasku z solą oraz mieszanki żużla z piaskiem i solą na potrzeby zwalczania śliskości, 3.Zwalczanie śliskości na drogach gminnych, 4.Wywóz śniegu w sytuacjach ekstremalnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) 2.Zarejestrowanie odpowiedniego przedmiotu działalności. 3.Wykazanie należytego zrealizowania bądź realizowania w ciągu ostatnich 3 lat zamówień w zakresie rzeczowo porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 4.Wykazanie posiadania odpowiedniego sprzętu. 5.Spełnianie innych warunków określonych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić na przekazanym (załącznik nr 1) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia FORMULARZU OFERTOWYM, w którym dodatkowo zawarto oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, w tym określonych w art. 22 ust. l - w trybie art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenie o akceptacji warunków SIWZ, oświadczenie o zaznajomieniu się z terenem realizacji przedmiotowej usługi. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W dokumencie tym musi również znajdować się potwierdzenie, że usługi objęte przetargiem mieszczą się w profilu działania oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA KOŁACZYCE 38-213 Kołaczyce, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: GMINA KOŁACZYCE 38-213 Kołaczyce, ul. Rynek 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych
- Wykonanie przyłącza wodociągowego do instalacji zraszania oraz systemu drenażu ze zbiornikami retencyjnymi kompleksu sportowego oraz zakup i montaż tablicy wyników wraz z przyłączem energetycznym
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Św. Jana Nepomucena położonej na dz. nr ewid. 355 w Nawsiu Kołaczyckim
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.