eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Usługi z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Białowieża: Usługi z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 199036 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru budowlanego oraz końcowe rozliczenie inwestycji dla prowadzonych przez Zamawiającego zadań. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, musi być sprawowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994, nr 89, poz. 414 ze zm.). Nadzór inwestorski polega m.in. na: - reprezentowaniu inwestora na budowie; - sprawowaniu kontroli zgodności realizacji zadania zgodnie z projektem, wymaganymi pozwoleniami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów oraz gotowych elementów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających ,zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzeniu faktycznie wykonanych robót, w tym potwierdzeniu ich ilości oraz usunięcia wad, a także kontrolowaniu rozliczeń budowy; - udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy również: a) wydawanie kierownikowi budowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym zaleceń potwierdzonym wpisem do dziennika budowy dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - wykonywania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych; b) żądanie w uzgodnieniu z zamawiającym dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; c) stawianie się na terenie budowy wg potrzeb oraz na każde uzasadnione wezwanie zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem; d) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót; Zamawiający zamówienie podzielił na cztery części: Część nr 1 - Przebudowa drogi leśnej Narewkowska - w ramach wdrożonego Programu Zintegrowanego Puszcza Białowieska - Leśne Dziedzictwo Europy. Część nr 2 - Przebudowa ścieżki edukacyjnej Żebra Żubra - w ramach wdrożonego Programu Zintegrowanego Puszcza Białowieska - Leśne Dziedzictwo Europy. Część nr 3 - Budowa miejsca postojowego pojazdów w ramach programu Aktywne Udostępnianie Lasu. Część nr 4 - Przeniesienie chłodni kontenerowych. Udzielenie zamówienia uzależnione jest od realizacji poszczególnych zadań. Zakres zadań poszczególnych części zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: a) na część nr 1 - 2000,00 zł b) na część nr 2 - 800,00 zł c) na część nr 3 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium d) na część nr 4 - 200,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach spośród wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. - PL 07 2030 0045 1110 0000 0072 1950 z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium w przetargu na: Usługi z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego - część nr oraz należy wpisać dane Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 13.08.2015 r., do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, złożenie dokumenty poświadczające, że osoby, które będą realizować zamówienie posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. nadzorowania i kontroli

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,d) wykaz wykonanych usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane - na formularzu określonym załącznikiem nr 5 do SIWZ; należy wykazać tylko usługi o wartości nie mniejszej niż odpowiednie wartości określone w punkcie 5.2.a) SIWZ; do formularza należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,b) wykaz osób, które będą realizować zamówienie, ze wskazaniem osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanych, inżynieryjnych drogowych w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanymi bez ograniczeń,c) dokumenty poświadczające, że osoby, które będą realizować zamówienie posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. nadzorowania i kontroli

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z Art. 144. ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: A. Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana przedłużeniem realizacji inwestycji. B. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, 2) zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę), 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 5) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 6) zmiany w umowie z tytułu zmiany obowiązującego prawa; 7) zmiany osób reprezentujących strony umowy; 8) wszelkie zmiany bezsprzecznie korzystne dla zamawiającego. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu Art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku, poz. 907 - tekst jednolity ze zm.). 5. Zmiana niniejszej umowy wymaga pisemnego aneksu obu stron, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża, ul. Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża, ul. Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej Narewkowska - w ramach wdrożonego Programu Zintegrowanego Puszcza Białowieska - Leśne Dziedzictwo Europy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na inwestycją polegającą na: przebudowa istniejącej drogi leśnej o długości ok. 6,5 km w leśnictwie Nowe oraz Teremiski, od granicy z Nadleśnictwem Browsk do drogi powiatowej nr 1651 na działkach ewid. : 813,815, 806/1, 948/1, 948/2, 948/3, 949, 797/1, 751, 752, 712, 708, 578, 577, 582, 581, 586, 467, 461, 455, 454, 448, 449, 802, 807/1 Zakres robót budowlanych wg projektu obejmuje wykonanie m.in.: - roboty ziemne związane ze zdjęciem warstwy humusu (darniny) z poboczy - na odcinku istniejącej drogi usunięcie warstwy gruntu naturalnego, - wyprofilowanie poboczy, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy jezdni i pobocza z kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - emulsyjnych na zimno o grubości 6 cm - wykonanie przepustów z polietylenu PEHD o średnicy 60 cm - wykonanie mijanek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ścieżki edukacyjnej Żebra Żubra - w ramach wdrożonego Programu Zintegrowanego Puszcza Białowieska - Leśne Dziedzictwo Europy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na inwestycją polegającą na: wykonanie w ramach wdrożonego Programu Zintegrowanego Puszcza Białowieska - Leśne Dziedzictwo Europy przebudowy ścieżki edukacyjnej Żebra Żubra, polegającej na: rozbiórce, wywiezieniu i utylizacji istniejących elementów ścieżki edukacyjnej; wykonaniu kładki drewnianej o konstrukcji nośnej z belek podłużnych ( we wskazanych miejscach - na podporach) oraz pokładzie z desek o szerokości 120 cm, na długości ok. 1329 m, w tym na terenach rezerwatu przyrody ok. 623 m; wykonaniu jednostronnej balustrady o konstrukcji drewniano linowej na odcinkach kładki o konstrukcji belkowej z pokładem z desek na łącznej dł. ok. 1329 m; wykonaniu nawierzchni z warstwy mineralnej o gr. ok. 20 cm, o szerokości 120 cm, na długości ok. 1351m, w tym na terenach rezerwatu przyrody ok. 195 m; wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy techniczne, przedmiary robót, rysunki, STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. W ramach zamówienia należy wykonać po uzgodnieniu z Zamawiającym tablicę informacyjną o treści: ŚCIEŻKA EDUKACYJNA ŻEBRA ŻUBRA. Tablica musi być wykonana w formie wyrzeźbionych liter o wysokości ok. 20 cm, w deskach z drewna dębowego, o grubości ok. 5 cm. Tablica musi być przymocowana do rozwidlonego słupa z drewna dębowego i zamontowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ze względu, że ścieżka edukacyjna Żebra Żubra przebiega przez tereny przyrodniczo cenne, na których brak jest możliwości poruszania się sprzętem mechanicznym, prace muszą być wykonane ręcznie. Materiał stosowany do wykonania warstwy mineralnej ścieżki nie będzie zawierał diaspor gatunków roślin niewystępujących w granicach rezerwatu. Prace będą wykonywane wyłącznie w okresie doby obejmującym czas od godziny przed wschodem słońca do godziny po zachodzie słońca. Zaplecze prac, a także miejsca gromadzenia sprzętu należy zlokalizować poza granicami rezerwatu. Po zakończeniu prac budowlanych teren należy niezwłocznie uporządkować..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa miejsca postojowego pojazdów w ramach programu Aktywne Udostępnianie Lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na inwestycją polegającą na: wykonanie miejsca postojowego dla ok. 9 pojazdów samochodowych do 3,5 t, polegającego na nawiezieniu kruszywa naturalnego oraz zagęszczeniu nawierzchni, ustawieniu tablic informacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeniesienie chłodni kontenerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na inwestycją polegającą na: 1. Przebudowanie istniejącego budynku murowanego, o wymiarach ok.: 4,8 m x 6,8 m i 3,5 m wysokości, polegającego m.in. na: a. Podział wewnątrz budynku na część gospodarczą i socjalną, każda z części musi posiadać osobne wejścia b. Wykonanie instalacji elektrycznych c. Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnych d. Wykonanie i montaż instalacji grzewczej (np. grzejniki elektryczno - olejowe - 4 szt.) e. Przebudowanie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej f. Wykonanie przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej g. Wykonanie elewacji h. Przebudowanie pokrycia dachowego i. W części socjalnej dodatkowo należy: - sufit oraz ściany należy wyrównać, uzupełnić ubytki i wyłożyć płytą kartonowo - gipsową, podłogę wyrównać , uzupełnić ubytki i wyłożyć panelami o wysokiej odporności na ścieranie - zamontować oświetlenie - wyodrębnić osobne pomieszczenie na toaletę, które należy wyłożyć glazurą i terakotą, zamontować umywalkę z odpływem, kran z zainstalowanym elektrycznym, przepływowym podgrzewaczem wody, zamontować sedes wraz z podłączeniem do instalacji kanalizacyjnej, uchwyt na ręczniki papierowe oraz papier toaletowy, oświetlenie j. W części gospodarczej dodatkowo należy: - wyłożyć podłogę terakotą o powierzchni antypoślizgowej, łatwozmywalnej, ściany wyłożyć glazurą - w podłodze umieścić odpływ z podłączeniem do instalacji kanalizacyjnej - wyposażyć w 2 zamrażarki skrzyniowe ( o temp. mrożenia co najmniej - 25 °C), o poj. ok. 500 - 600 l oraz myjkę ciśnieniową o mocy nie mniejszej niż 1400 W. - zamontować umywalkę z odpływem, kran z zainstalowanym elektrycznym, przepływowym podgrzewaczem wody, uchwyt na ręczniki papierowe, kosz - wyposażyć w pomieszczenie w 2 szafki, stolik i krzesło - zamontować oświetlenie 2. Wybudowanie drewnianej wiaty o wymiarach ok. 7 m x 10 m i 3,5 m wysokości, pozwalającej na prawidłowe funkcjonowanie chłodni kontenerowych, zadaszenie wiaty jednospadowe, wykonane z blachodachówki 3. Wybudowanie obok wiaty murowanej osłony przylegającej do ściany budynku 4. Wybudowanie dookoła wiaty ogrodzenia z siatki stalowej oraz bramy przesuwanej, sterowanej elektrycznie 5. Wykonanie oświetlenia terenu dookoła wiaty 6. Wykonanie monitoringu całego terenu 7. Utwardzenie pod wiatą podłoża (np. płyty ażurowe lub polbruk itp.), wybudowanie miejsca w celu posadowienia 2 chłodni kontenerowych oraz wybudowanie miejsc na maty do dezynfekcji (rynny odkażające) 8. Likwidacja budynku drewnianego (o wymiarach ok. 2,9 m x 4 m), utylizacja eternitu (powierzchnia dachu ok. 20 m2) 9. Likwidacja kanału najazdowego, stalowego 10. Zagospodarowanie, wyrównanie i uprzątnięcie terenu, zasianie trawy 11. Przeniesienie 2 chłodni kontenerowych ( o wymiarach ok. : 2 m x 5 m i h: 2,8 m), w miejsce pod zadaszoną wiatę, wykonać przyłączenie elektryczne, wodne i kanalizacyjne 12. Wykonanie ogrodzenia terenu (od frontu) oraz przesuwnej bramy wjazdowej sterowanej elektrycznie; ogrodzenie wykonane ze sztachet drewnianych, słupki i przęsła metalowe, wykonanie fundamentu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.