eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych socjalnych, zlokalizowanych przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Bydgoszcz: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych socjalnych, zlokalizowanych przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 19902 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych socjalnych, zlokalizowanych przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych socjalnych, zlokalizowanych przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Bydgoszczy, nr rachunku: 45132011172040010120000153 z adnotacją WADIUM - budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych socjalnych w Bydgoszczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać , że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 uPzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzonego wykonaniem w ostatnich 5 latach co najmniej 1. zamówienia na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do projektowania, kierowania i nadzorowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Architektów i Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach: -architektonicznej, -konstrukcyjno-budowlanej, -drogowej, -telekomunikacyjnej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, -drogowej, -telekomunikacyjnej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Architektów, d) zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. iż posiadania środków finansowych i/lub zdolności kredytowej, na kwotę 5.000.000,- zł lub osiągnęli w robotach budowlanych w ciągu 3. lat średni roczny przychód netto ze sprzedaży równy co najmniej w kwocie 10.000.000,- zł. i minimalny roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok w kwocie: 10.000.000,- zł. II.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do dnia 30 października 2011 roku, w tym opracowanie zaakceptowanych przez Zamawiającego wielobranżowych projektów budowlanych ze wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę - 3 miesiące od daty podpisania umowy (w wersji papierowej - 5 egz. + 1 egz. płyta CD-R), z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedłużających się terminów wydania przez odpowiednie urzędy decyzji umożliwiających uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu lub wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, niesprzyjających warunków gruntowych, innych niż wynikających z badań geotechnicznych kolizji z niezinwentaryzowanymi: instalacjami sieci podziemnych, podziemnymi budowlami lub znaleziskami skutkującymi koniecznością wstrzymania robót potwierdzonych stosownym wpisem do dziennika budowy uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ww. terminie, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres czasu niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. W celu wykazania spełniania warunków, wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania, opisanego w pkt. I. ppkt. 2) warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), tj. wykonanie minimum 1 zamówienia związanego z realizacją budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego, z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, 3) dokument/y potwierdzający/e, że roboty budowlane (w tym usługi projektowe) wymienione w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiadające za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt. I. ppkt.3) w zakresie przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm), (wg wzoru Zamawiającego), 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) część sprawozdania finansowego, tj. rachunki zysku i strat o osiągnięciu średnio rocznego przychodu netto ze sprzedaży w wysokości 10.000.000,- zł. - za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie 5.000.000, - zł., lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 5.000.000,- zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, *potencjale technicznym, *osobach, *zdolnościach finansowych innych podmiotów, 11) *część sprawozdania finansowego, tj. rachunki zysku i strat - za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. I. ppkt. 4 , polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów. 12) *informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot udostępniający zdolności finansowe posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. I. ppkt. 4 , polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów. IV . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp , wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) *aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych: *oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1) , 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud.B,II piętro,pokój 208.Opłata za siwz 10 zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A.I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro,pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.