eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku Willa nr 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-03

Ogłoszenie nr 19900 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.

Warszawa: Remont budynku Willa nr 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372884-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, krajowy numer identyfikacyjny 1226172500000, ul. ul. Powsińska  69/71, 02-903   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 694 61 18, 22 694 60 92, faks 22 694 61 21, e-mail zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Willa nr 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

20/2016/WIT/PN/WW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Willa nr 3 na terenie Zespołu RezydencjaInego PARKOWA w Warszawie przy ul. Belwederskiej 46/50. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane w istniejącym budynku Willi nr 3 polegające na remoncie pomieszczeń w szczególności: 1)W zakresie robót w branży budowlanej wchodzi: a)wymiana pokrycia dachowego z papy, b)naprawa obróbek blacharskich z miedzi, c)remont kominów z wykonaniem nowych czapek kominowych, d)remont odwodnienia i izolacji przeciwwodnej tarasu nad wejściami głównymi do budynku, e)wymiana ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją, f)wykonanie gładzi i malowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń, g)wymiana posadzek na wysokiej jakości wykładzinę hotelową i gres w pomieszczeniach łazienek, h)renowacja schodów drewnianych, tralek i pochwytów, i)renowacja drzwi wewnętrznych i ewentualnie wykonanie nowych skrzydeł drzwi w stylistyce odpowiadającej istniejących, j)renowacja okładziny kamiennej kominka i kamiennych parapetów, k)ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach łazienek, 2)W zakresie robót w branży sanitarnej wchodzi: a)częściowa wymiana pionów kanalizacyjnych i podejść do urządzeń sanitarnych, b)demontaż starej i montaż nowej armatury i ceramiki łazienkowej, 3)W zakres robót w branży elektrycznej wchodzi: a)wymiana nadziemnej instalacji odgromowej z zastosowaniem drutu stalowego ocynkowanego fi 8, b)wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych gniazd i oświetlenia wraz z osprzętem, c)wymiana tablic elektrycznych piętrowych, rozdzielni głównej z SZR oraz ich wiz, d) wymiany instalacji teletechnicznych RTV oraz telefoniczno-komputerowej, e)demontaż w ograniczonym zakresie instalacji teletechnicznych łączności specjalnej, f) demontaż instalacji SSP. 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5.0pisany powyżej zakres przedmiotu zamówienia jest częściowy w stosunku do zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej. 6.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy na swój koszt (ujmie to w kosztach pośrednich), oraz wykona próby, pomiary, rozruch i regulację instalacji. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarte zostały w SIWZ oraz załącznikach do niej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45314320-0, 45310000-3, 45312311-0, 45321000-3, 45330000-9, 45324000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT800000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Multi Energy Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  ,  ul. Klaudyny 14 lok. 11,  01-684 ,  Warszawa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1300000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.