eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu akustycznego obejmująca cztery odrębne zadaniaZADANIE I. - dostawa, montaż i uruchomienie wciągarek ręcznych do kolumn głośnikowych; ZADANIE II. - dostawa macierzy wzmacniaczy; ZADANIE III. - dostawa skrzyń transportowych do macierzy wzmac

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Warszawa: dostawa sprzętu akustycznego obejmująca cztery odrębne zadania: ZADANIE I. - dostawa, montaż i uruchomienie wciągarek ręcznych do kolumn głośnikowych; ZADANIE II. - dostawa macierzy wzmacniaczy; ZADANIE III. - dostawa skrzyń transportowych do macierzy wzmacniaczy; ZADANIE IV. - dostawa, instalacja i uruchomienie systemu interkomowego.
Numer ogłoszenia: 199002 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich, pl. Grzybowski 12/16, 00-104 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6243233, fax 0-22 6243233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-zydowski.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu akustycznego obejmująca cztery odrębne zadania: ZADANIE I. - dostawa, montaż i uruchomienie wciągarek ręcznych do kolumn głośnikowych; ZADANIE II. - dostawa macierzy wzmacniaczy; ZADANIE III. - dostawa skrzyń transportowych do macierzy wzmacniaczy; ZADANIE IV. - dostawa, instalacja i uruchomienie systemu interkomowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM I. do ogłoszenia - Informacje dotyczące ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.21.00 - 29.22.21.00 Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 35.40.00.00 - Różny sprzęt transportowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe Oryginalny kod CPV: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 22 i 24 Pzp oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, należy je załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub inny odpowiedni dokument upoważniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składają wszyscy Wykonawcy). 2) Oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z wymogami art. 22 i 24 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawcy będącego podmiotem wspólnym - oświadczenie ma podpisać Wykonawca składający ofertę oraz upoważniony przedstawiciel każdego podmiotu tworzącego podmiot wspólny). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu wspólnego (jeśli dotyczy) oraz informacja o podmiocie wspólnym (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-zydowski.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich, pl. Grzybowski 12/16, 00-104 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Teatr Żydowski, pl. Grzybowski 12/16, 00-104 Warszawa, pok. 207a (II.piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WCIĄGARKI RĘCZNE DO KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie dwóch wciągarek ręcznych zamontowanych na stropie technicznym widowni - zgodnie z opisem w pkt 2 A) specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektem załączonym do specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MACIERZ WZMACNIACZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz wzmacniaczy: wzmacniacz cyfrowy 1x3200kW/4Ohm (bridge) typu CROWN XTi 4000 lub równoważny 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SKRZYNIE TRANSPORTOWE DO MACIERZY WZMACNIACZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzynie transportowe do macierzy wzmacniaczy - 3 szt.: 1. standardowa skrzynia rack 19 cali o zmniejszonym ciężarze własnym 2. wysokość: 8U (wymiar wewnętrzny) 3. głębokość korpusu: min. 35 cm 4. sklejka: min. 6 mm 5. dwie pokrywy: przednia i tylna 6. wąskie profile aluminiowe 7. zamki w pokrywach np. walizkowe 8. narożniki kulowe 9. dwie rączki metalowe 10. aluminiowa, bezstopniowa szyna z dystansem zamontowana z przodu skrzyni 11. gumowe nóżki 12. dopuszczalne obciążenie: 35 kg 13. waga skrzyni: ok. 8 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SYSTEM INTERKOMOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu interkomowego: 1. 2 niezależne linie + stacja bazowa (dla inspicjenta) 2. minimum 4 stacje interkomowe, nie licząc stacji bazowej inspicjenta, pozwalające na podłączenie ich w dowolnej konfiguracji do oferowanych przez urządzenie bazowe dwóch linii (np. 1 + 3 lub 2 + 2) 3. Sposoby komunikacji między węzłami systemu: 3.1. rozmowy tylko między dwoma węzłami systemu (stacja bazowa - jedna z linii) 3.2. rozmowy pomiędzy wszystkimi węzłami (tryb party-line - wszyscy słyszą wszystkich) 4. System posiadający wyjście liniowe służące do przekazywania komunikatów głosowych inspicjenta na zewnątrz systemu (np. wysłanie sygnału do kolumny głośnikowej) 5. wywoływanie określonego węzła za pomocą sygnału świetlnego i dźwiękowego (z możliwością wyciszenia, tzw. cicha praca) 6. jakość dźwięku pozwalająca na porozumiewanie się szeptem 7. słuchawki pojedyncze z mikrofonem dołączone do każdej stacji (zarówno stacja bazowa jak i stacje interkomowe) 8. stacja interkomowa niewielkich rozmiarów i wagi (odbiornik osobisty np. typu belt-pack) 9. komplet okablowania systemu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.