eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Dzików › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105002R NR EWID. DZ. 644_2 W MIEJSCOWOŚCI UŁAZÓW KM 0 + 617 - KM 0 + 887

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Stary Dzików: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105002R NR EWID. DZ. 644_2 W MIEJSCOWOŚCI UŁAZÓW KM 0 + 617 - KM 0 + 887
Numer ogłoszenia: 198996 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169282 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105002R NR EWID. DZ. 644_2 W MIEJSCOWOŚCI UŁAZÓW KM 0 + 617 - KM 0 + 887.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRAC PROJEKTOWYCH - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km h, kategoria ruchu KR 1 - 2 - szerokość jezdni km 0 + 617 - km 0 + 887 - 4.00m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 617- km 0 + 887 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 0.50m - 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 617 koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej - KPO km 0 + 887 koniec istniejącej nawierzchni tłuczniowej Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Stary Dzików i obejmuje działki obręb geodezyjny Ułazów nr ewidencyjny 644_2. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie równiarką istniejącej nawierzchni do zadanych spadków, profilowanie poprzeczne gr. średnio 1cm mieszanką sortowana 0_63, uzupełnienie istniejących kolein, oraz wykonanie wzmocnienia mieszanką sortowaną 0_63 gr. 7cm i 10cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm i ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%, na łukach wg istniejących. Projektowana nawierzchnia km 0 + 617 - km 0 + 622 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Projektowana nawierzchnia km 0 + 622 - km 0 + 822 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 12cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_63 - 1cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0_63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 822 - km 0 + 887 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 8cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_63 - 1cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0_63 Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 622- km 0 + 887 - 12cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20_63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - odmulenie rowu km 0 + 617 - km 0 + 817 str. P: śr. gł. 30cm - 40cm - odmulenie rowu km 0 + 617 - km 0 + 880 str. L: śr. gł. 30cm - 40cm Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. rowy trapezowe. Parametry rowu: szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Grunt z odmulenia rowów należy wykorzystać przy formowaniu poboczy ziemnych str. L i P. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i istniejących cieków wodnych. Rowy są zamulone i wymagają odmulenia. Na omawianym odcinku nie występują przepusty. OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100762,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89584,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117011,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.