eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa różnych medycznych wyrobów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Olsztyn: Dostawa różnych medycznych wyrobów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
Numer ogłoszenia: 19898 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych medycznych wyrobów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: - Dostawy różnych medycznych materiałów opatrunkowych m.in.: przylepce; opatrunki jałowe: hypoalergiczne, okluzyjne, foliowe, hydrożelowe; folia operacyjna; gaza; kompresy gazowe; tupfery; lignina; wata opatrunkowa; opaski elastyczne; bandaże; opaski gipsowe; siatka elastyczna, materiał medyczny Dekstranoer itp. środki dezynfekcyjne i antyseptyczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do prowadzenia działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - W celu potwierdzenia warunku z art. 24 UPZP - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- załącznik nr 2. 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze podobnym do zamawianego przedmiotu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców /minimum 4 dostaw/ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie minimum 4 np. listów referencyjnych wystawionych przez innych, uprawnionych zamawiających. Zał. nr 3 do SIWZ. 1.3 W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena uzytkowa - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres siedziby zamawiającego jak w pkt. I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty można przesyłaś na adres siedziby zamawiajacego lub składać osobiście w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga. Zamawiający wymaga złozenia wraz zoferta próbek oferowanego asortymentu w wybranych zadaniach. Szczegóły dot. kryteriów oceny ofert: Dotyczy pakietu nr I zad. nr 1 i 2; pakietu nr II zad. nr 1,2, 3, 5, 6, 7, 8; pakietu nr III zad,. nr 1, 2, 3, 4,6,18 ; pakietu nr V zad. 2, 3 kryterium cena 70% i ocena uzytkowa 30%. W oniesieniu do pozostałychzadań w pakietach kryterium stanowi 100% cena.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne. Pakiet nr I zawiera 5 zadań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Predmiotem zamówienia są m.in.: Kompresy gazowe (różne rozmiary) i serwety operacyjne - około 34 tyś szt; , tupfery - 153 szt.; , setony i chusty - 1060 szt., zestawy do cewnikowania - 600 szt. , wata -ok. 56 kg i lignina - 2000 kg. ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. W odn. do zad. nr 3, 4, 5 wyłączne kryterium stanowi 100%. xxx Ocena użytkowa dot. zad. nr 1,2. - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne. Pakiet nr II - zawiera 8 zadań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Predmiotem zamówienia są: Opaski elastyczne - 1700 szt. , bandaże elastyczne samoprzylepny - 100 szt; opaski podrzymujące - 34 tyś. szt. , opaski gipsowe szbkowiążące (w tym kolorowe), - 11,6 tyś. szt; elastyczne siatki - 4750 mb. opaski dziane , bandaż samoprzylepny - 200 szt., syntetyczne opaski podgipsowe - 5 tyś. szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6, 33.14.11.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Kryterium oceny odn. zad. nr 4 stanowi wyłącznie 100% cena . xxx Ocena uzytkowa dot. zadań nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8. - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby medyczne. Pakiet nr III - zawiera 18 zadań. Kryterium oceny ofert odn. zad. nr 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 stanowi wyłacznie 100% cena. W odiesieniu do zad. nr 1, 2, 4, 6, 18 jak w pkt. 4 nw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: przylepce na tkanianie - 18 tyś szt.; przylepce hipoalergiczne - 16 tyś. szt; przylepiec opart. na włókninie - 300 szt. i 120 mb.; opatrunek włókninowy do mocowania wkłuć - 20 tyś. szt.; opatrunki hipoalergicze wsypowe - 15,5 szt; opatrunki okluzyjne sterylne - 13,6 szt.opartunek foliowy - 200 szt; opatrunek jałowy gazowy z parafiną- 250 szt.; op. jałowy gazowy z parafiną i chlorheksydyna - 1370 szt.; op. hydrożelowy - 60 szt. hydrożelowy wypełniacz rany - 20 szt; poatrunek hydrokoloidowy - 80 szt; opatrunek jałowy z mikrosiatką - 8,1 tyś szt; opatrunek nie przywierający - 100 szt; opatrunek Hydrofiber - 360 szt + pasty gojace - 55 op; gąbka oczna - 3 tyś. szt; spągostan,hemostatyczny mat. dziany, wosk kostyny; folia operacyjna - 350 szt. ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. W odniesieniu do zad. nr 3, 5, 7-17 kryterium stanowi wyłącznie cena 100%. xxx Ocena użytkowa dot. zad. nr 1, 2, 4, 6, 18. - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekstranoer do endoskopowego leczenia OPM 1 ml w strzykawce - 100 szt. Igła metalowa 3,7F x 23G (końcówka) x 350 mm - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Srodki dezynfekcyjne i antyseptyczne. Pakiet nr V - zawiera 3 zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Srodki dezynfekcyjne i antyseptyczne: 1. Preparat myjaco - dezynfekcyjny do duzych powierzchni QUARTAMON - ilość do wytworzenia 15 tyś. litrów 2% roztworu roboczego. 2. Preparat do mycia manualnego endoskopów - 25 litrów. 3. Srodek myjaco dezynfekcyjny do stosowania w myjniach, myjacyj kaczki i baseny - 50 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Odnosnie zad. nr 1 kryterium stanowi wyłącznie 100% cena. xxx Ocena użytkowa dot. zad. nr 2 i 3. - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.