eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Modernizacja kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Chojnów: Modernizacja kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 19897 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie wraz z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ - I Przedmiotem części I zamówienia są roboty budowlano-remontowe w kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie wg projektu budowlano-wykonawczego. Zakres prac obejmuje: - demontaż katafalku, - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych, - zerwanie podłoża betonowego, - wykonanie podłoża betonowego na posadzce, - wykonanie posadzki z płytek granitowych, - wykonanie posadzki z płytek z piaskowca w absydzie, - wykonanie cokolika przyściennego z piaskowca, - wykonanie cokolika przyściennego z granitu, - oczyszczenie wraz z uzupełnieniem ubytków stopni z piaskowca wraz hydrofobizacją powierzchni, - rozebranie ścianki działowej z cegły oblicowanej otoczakami, - wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych, - obicie tynków oblicowanych otoczakami, - wykonanie tynków na ścianach, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - wykucie z muru drzwi półtoraskrzydłowych i wstawienie nowych drzwi dwuskrzydłowych, - oczyszczenie drewnianych powierzchni elementów stropu w nawie i drzwi do czystego drewna, - naprawa okien drewnianych krosnowych w wieży, - wymiana elementów drewnianych stropu w nawie kaplicy, - scalanie kolorystyczne oczyszczonego drewna i malowanie farbami kryjącymi, - zeskrobanie i zmycie farb emulsyjnych ze ścian i sklepienia w nawie i absydzie, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sklepieniach, - malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem, - demontaż krat stalowych do absydy, - montaż siatek stalowych zewnętrznych jako zabezpieczenia witraży, - rozebranie pokrycia dachowego z płytek eternitowych, - rozebranie i wykonanie obróbek blacharskich, - rozebranie rynien i rur spustowych, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych, - wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych, - wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej, - pokrycie połaci dachu płytkami z łupka sztucznego, - montaż rusztowań wewnętrznych drewnianych, - montaż skrzynek i rozdzielnic wraz z osprzętem, - wykonanie bruzd pod instalację elektryczną i nagłaśniającą, - ułożenie przewodów instalacji oświetleniowej, zasilającej gniazda wtyczkowe oraz instalacji nagłaśniającej, - montaż puszek i osprzętu - włączników i gniazd oraz odbiorników żyrandol i kinkiety, - montaż opraw żarowych, - montaż oprawy i osprzętu wyłączników zmierzchowych, - montaż uziomu powierzchniowego w wykopie, - montaż gniazd głośnikowych i mikrofonowych, - sprawdzenie instalacji i wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, - sprzątanie i wywiezienie gruzu. Przedmiar robót (kosztorys ślepy) oraz projekt budowlano-wykonawczy modernizacji kaplicy zawarte są w Rozdziale F niniejszej specyfikacji. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA- dotyczące części I zamówienia: 1. Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.07.2008 r. 2. Okres gwarancji na wykonane prace nie może być krótszy niż 5 lat. 3. Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. 4. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych CZĘŚĆ - II Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa wraz z montażem witraży ze szkła katedralnego o geometrycznych kształtach z bordiurą ozdobną w kolorach zielonym, żółtym i czarnym. Wymiary okien: Okna nawy 5 szt. x 2,66 m2 = 13,3 m2 Okna absydy 3 szt. x 1,00 m2 = 3,00 m2 Okno portalu 1 szt. x 2,80 m2 = 2,80 m2 ---------------------------------------------------------------- Razem 19,10 m2 Wykonanie wg załączonych rysunków projektu graficznego - (załącznik nr 1) CZĘŚĆ - III Przedmiotem części III zamówienia jest dostawa wraz z montażem: 1. Żyrandola 24 płomieniowy - 1 szt.; odlew mosiężny i blacha mosiężna. Wysokość 170 cm, szerokość 150 cm. Układ żyrandola dwupiętrowy: - 6 żarówek na piętrze górnym ułożonych symetrycznie po obwodzie koła, na wysięgnikach w kształcie litery S, ozdobionych ornamentem roślinnym, - 18 żrówek na piętrze dolnym, połączonych w sekcje po 3 szt. mocowane do obręczy o kształcie koła na wysokościach w kształcie litery S, ozdobionych ornamentem roślinnym. 2. Kinkietów 3 płomieniowe - 8 szt; wykonane analogicznie do formuły sekcji dolnego piętra żyrandola z mocowaniem do blendy w kształcie koła. Żyrandole i kinkiety należy wykonać wg załączonych szkiców poglądowych - (załącznik nr 2) CZĘŚĆ -IV Przedmiotem części IV zamówienia jest: 1. Wykonanie oraz montaż katafalku (1 szt.) z drewna bukowego, w kolorz orzech ciemny, pokrytego lakierem bezbarwnym, nawiązujący kształtem do półokrągłych okien. Wykonanie wg załaczonych rysunków projektowych. 2. Wykonanie krzeseł (10 szt.) z drewna bukowego, polerowanego, w kolorze orzech ciemny, pokrytego lakierem bezbarwnym, o półokrągłych oparciach, tapicerowane, stylowe. Wykonanie wg załączonego rysunk - (załącznik nr 3) WAWRUNKI ZAMÓWIENIA - dotyczące II, III i IV części zamówienia 1. Wymagany okres gwarancji na przedmiotowe dostawy nie może być krótszy niż 12 m-cy 2. Zamówienie ma być wykonane w nieprzekraczalnym terminie tj. do 15.08.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 36.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga dokonania wpłaty (na I część) wadium w wysokości 3 000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Brak spełnienia któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); - Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą, co do terminu ważności oferty wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty; - Oświadczenie, że w cenie oferty ujęty został pełny zakres prac wynikający z przedmiotu zamowienia oraz wszystkie dodatkowe elementy cenotwórcze; Wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: Uwaga! W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej (każdy podmiot składa dokumenty i oświadczenia w swoim zakresie); b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; Wymagane dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert (Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może złożyć tylko jeden egzemplarz niniejszego dokumentu). b. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. c. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (niżej wymienione dokumenty należy dołączyć przy składaniu oferty na część I): - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego, - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa d. -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w formie jaką stanowi Załącznik Nr 3/1 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wykaz potwierdzony referencjami). - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w formie jaką stanowi Załącznik Nr 3/2 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (wykaz potwierdzony referencjami). d. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I-piętro pok. nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.03.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe i renowacyjne. Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia są roboty budowlano-remontowe w kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie wg projektu budowlano-wykonawczego. Zakres prac obejmuje: - demontaż katafalku, - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych, - zerwanie podłoża betonowego, - wykonanie podłoża betonowego na posadzce, - wykonanie posadzki z płytek granitowych, - wykonanie posadzki z płytek z piaskowca w absydzie, - wykonanie cokolika przyściennego z piaskowca, - wykonanie cokolika przyściennego z granitu, - oczyszczenie wraz z uzupełnieniem ubytków stopni z piaskowca wraz hydrofobizacją powierzchni, - rozebranie ścianki działowej z cegły oblicowanej otoczakami, - wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych, - obicie tynków oblicowanych otoczakami, - wykonanie tynków na ścianach, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - wykucie z muru drzwi półtoraskrzydłowych i wstawienie nowych drzwi dwuskrzydłowych, - oczyszczenie drewnianych powierzchni elementów stropu w nawie i drzwi do czystego drewna, - naprawa okien drewnianych krosnowych w wieży, - wymiana elementów drewnianych stropu w nawie kaplicy, - scalanie kolorystyczne oczyszczonego drewna i malowanie farbami kryjącymi, - zeskrobanie i zmycie farb emulsyjnych ze ścian i sklepienia w nawie i absydzie, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sklepieniach, - malowania farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem, - demontaż krat stalowych do absydy, - montaż siatek stalowych zewnętrznych jako zabezpieczenia witraży, - rozebranie pokrycia dachowego z płytek eternitowych, - rozebranie i wykonanie obróbek blacharskich, - rozebranie rynien i rur spustowych, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych, - wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych, - wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej, - pokrycie połaci dachu płytkami z łupka sztucznego, - montaż rusztowań wewnętrznych drewnianych, - montaż skrzynek i rozdzielnic wraz z osprzętem, - wykonanie bruzd pod instalację elektryczną i nagłaśniającą, - ułożenie przewodów instalacji oświetleniowej, zasilającej gniazda wtyczkowe oraz instalacji nagłaśniającej, - montaż puszek i osprzętu - włączników i gniazd oraz odbiorników żyrandol i kinkiety, - montaż opraw żarowych, - montaż oprawy i osprzętu wyłączników zmierzchowych, - montaż uziomu powierzchniowego w wykopie, - montaż gniazd głośnikowych i mikrofonowych, - sprawdzenie instalacji i wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, - sprzątanie i wywiezienie gruzu. Przedmiar robót (kosztorys ślepy) oraz projekt budowlano-wykonawczy modernizacji kaplicy zawarte są w Rozdziale F niniejszej specyfikacji. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA- dotyczące części I zamówienia: 1. Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.07.2008 r. 2. Okres gwarancji na wykonane prace nie może być krótszy niż 5 lat. 3. Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. 4. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem witraży ze szkła katedralnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa wraz z montażem witraży ze szkła katedralnego o geometrycznych kształtach z bordiurą ozdobną w kolorach zielonym, żółtym i czarnym. Wymiary okien: Okna nawy 5 szt. x 2,66 m2 = 13,3 m2 Okna absydy 3 szt. x 1,00 m2 = 3,00 m2 Okno portalu 1 szt. x 2,80 m2 = 2,80 m2 ---------------------------------------------------------------- Razem 19,10 m2 Wykonanie wg załączonych rysunków projektu graficznego - (załącznik nr 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem żyrandola oraz kinkietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części III zamówienia jest dostawa wraz z montażem: 1. Żyrandola 24 płomieniowy - 1 szt.; odlew mosiężny i blacha mosiężna. Wysokość 170 cm, szerokość 150 cm. Układ żyrandola dwupiętrowy: - 6 żarówek na piętrze górnym ułożonych symetrycznie po obwodzie koła, na wysięgnikach w kształcie litery S, ozdobionych ornamentem roślinnym, - 18 żrówek na piętrze dolnym, połączonych w sekcje po 3 szt. mocowane do obręczy o kształcie koła na wysokościach w kształcie litery S, ozdobionych ornamentem roślinnym. 2. Kinkietów 3 płomieniowe - 8 szt; wykonane analogicznie do formuły sekcji dolnego piętra żyrandola z mocowaniem do blendy w kształcie koła. Żyrandole i kinkiety należy wykonać wg załączonych szkiców poglądowych - (załącznik nr 2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i montaża katafalku oraz dostawa krzedeł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części IV zamówienia jest: 1. Wykonanie oraz montaż katafalku (1 szt.) z drewna bukowego, w kolorz orzech ciemny, pokrytego lakierem bezbarwnym, nawiązujący kształtem do półokrągłych okien. Wykonanie wg załaczonych rysunków projektowych. 2. Wykonanie krzeseł (10 szt.) z drewna bukowego, polerowanego, w kolorze orzech ciemny, pokrytego lakierem bezbarwnym, o półokrągłych oparciach, tapicerowane, stylowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.