eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tykocin › Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Hermany gmina Tykocin, Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Kapice Stare gm. Tykocin Budowa elektroenergetycznej linii napowietrzno - kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego we ws

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Tykocin: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Hermany gmina Tykocin, Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Kapice Stare gm. Tykocin Budowa elektroenergetycznej linii napowietrzno - kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego we wsi Popowlany gm. Tykocin, oraz dowieszenie przewodu oświetlenia ulicznego we wsi Szelągówka gm. Tykocin.
Numer ogłoszenia: 198970 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, fax 085 7181627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Hermany gmina Tykocin, Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Kapice Stare gm. Tykocin Budowa elektroenergetycznej linii napowietrzno - kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego we wsi Popowlany gm. Tykocin, oraz dowieszenie przewodu oświetlenia ulicznego we wsi Szelągówka gm. Tykocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Hermany gmina Tykocin, Budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego we wsi Kapice Stare gm. Tykocin Budowielektroenergetycznej linii napowietrzno - kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego we wsi Popowlany gm. Tykocin, oraz dowieszenie przewodu oświetlenia ulicznego we wsi Szelągówka gm. Tykocin Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią Przedmiary robót załącznik nr 5 (5.1, 5.2, 5.3, 5.4 ) do SIWZ, Projekty techniczne zał. nr 6 (6.1, 6.2, 6.3, 6.4- projekt wykonawczy) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr 7(7.1, 7.2, 7.3, 7.4 ) Miejsce realizacji zamówienia (miejscowości: Hermany, Kapice Stare, Popowlany, Szelągówka )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.01.10 - 43.31.01.10 43.31.00.00 - 43.31.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163); 1.5 Wykonają zamówienie publiczne do dnia 30.05.2008 r..; 1.6 Akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury 1.7 Udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji na wykonane prace Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 1.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonymi przedmiarami robót zał. nr 5(5.1, 5.2, 5.3, 5.4) 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 1.4 Dane dotyczące podwykonawców ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 3 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.3, dla każdego a z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.