eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Wymiana kotłów węglowych na kotły opalane biomasą w Szkole Podstawowej w Chrustowie i Zespole Szkół w Rożnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Oborniki: Wymiana kotłów węglowych na kotły opalane biomasą w Szkole Podstawowej w Chrustowie i Zespole Szkół w Rożnowie.
Numer ogłoszenia: 198954 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kotłów węglowych na kotły opalane biomasą w Szkole Podstawowej w Chrustowie i Zespole Szkół w Rożnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów węglowych na kotły opalane biomasą w Szkole Podstawowej w Chrustowie i Zespole Szkół w Rożnowie. 2)Zakres robót w szkole w Chrustowie obejmuje m.in.: a)zdemontowanie kotła węglowego, b)zdemontowanie czopucha kotła w kotłowni i na zewnątrz budynku, c)zdemontowanie rozdzielaczy z zaworami, d)zdemontowanie pompy cyrkulacyjnej, e)montaż kotła opalanego biomasą o mocy 120 kW wraz z automatycznym podajnikiem - 1 szt. 3)Zakres robót w szkole w Rożnowie obejmuje m.in.: a)zdemontowanie kotłów węglowych - 4 szt. b)zdemontowanie czopuchów z blachy stalowej, c)zdemontowanie rozdzielaczy z zaworami na istniejących kotłach, d)istniejące zestawy pomp cyrkulacyjnych dla instalacji c. o. i c. w. u. pozostają bez zmian, e)montaż kotła opalanego biomasą o mocy 250 kW wraz z automatycznym podajnikiem - 1 szt. f)montaż kotła opalanego biomasą o mocy 40 kW wraz z automatycznym podajnikiem - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1.Złoży ofertę i zaakceptuje istotne postanowienia umowy. 2.Spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia tj. 25.08.2008 r., wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty związane z montażem kotła na biomasę o wartości każdej z robót min. 80.000,00 zł netto. 5.Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)kierownik budowy - min. 1 osoba posiadająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci c.o. lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 4 osoby posiadające min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6.Potwierdzi, że oferowane kotły i podajniki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawia-jącego. Spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 SIWZ). 3.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, które stanowią załączniki Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 5 specyfikacji). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VI ustęp 3 specyfikacji. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 specyfikacji). 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 25.08.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 specyfikacji). Do wykazu należy załączyć referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te winny zawierać informacje tożsame do wykazu oraz muszą zawierać następujące dane: nazwę Zamawiającego, nazwę Wykonawcy, rodzaj wykonanych robót, wartość wykonanego zamó-wienia, ocenę czy zamówienie wykonano z należytą starannością, identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 specyfikacji). 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 9.Opis techniczny oferowanych kotłów i podajników wraz z danymi technicznymi (np. karta katalogowa, folder).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki pokój nr 219.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego-sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.