eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moryń › Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych w Witnicy gmina Moryń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Moryń: Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych w Witnicy gmina Moryń
Numer ogłoszenia: 198947 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166335 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moryń, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4667950, faks 091 4667957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych w Witnicy gmina Moryń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Tytuł i zakres zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: Remont nawierzchni drogi gminnej Osiedle Przyszłość w Witnicy gmina Moryń 2. Warunki i wymagania Zamawiającego Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie ze warunkami zawartymi w umowie i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi oraz SIWZ: Szczegółowe specyfikacje techniczne: D- 01.02.04 Roboty rozbiórkowe; D- 02.00.01 Roboty ziemne; D- 02.01.01 Wykopy; D- 03.02.01 Kanalizacja deszczowa; D- 03.02.01a Regulacja pionowa urządzeń podziemnych; D- 04.01.01 Koryto na poszerzeniach; D- 04.02.01 Warstwa odsączająca; D- 04.06.01 Podbudowa z betonu; D- 06.03.02 Ręczne plantowanie poboczy; D- 06.01.01 Humusowanie i obsianie trawą; D- 07.01.01 Oznakowanie poziome; D- 07.02.01 Oznakowanie pionowe; D- 08.01.01 Krawężniki betonowe; D- 08.02.02 Chodnik z kostki betonowej; D- 08.03.01 Ustawienie obrzeży; D- 09.01.01 Zieleń drogowa 3. Wykonawca zapewnia na własny koszt prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Roboty prowadzone w pasie drogowym należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem organizacji robót przekazanym przez Zamawiającego. Formalności wynikające z Projektu organizacji robót tj. rozpoczęcie robót zgłasza Wykonawca. 4. Materiały Wszystkie materiały dostarczone i użyte na budowie powinny być zgodne z dokumentacją projektową i SST. Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego o proponowanym wyborze materiału, jeżeli dokumentacja przewiduje wariantowy rodzaj materiału. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiału lub przewidywany dokumentacją techniczną i SST nie może być zmieniony bez zgody Zamawiającego. Wykonawca zmieniając materiały bez zgody zamawiającego wykonuje to na własne ryzyko licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem za wykonaną pracę. Materiały użyte w trakcie budowy powinny posiadać deklaracje zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, które należy załączyć do sprawozdania technicznego i odbioru robót. Materiały użyte powinny zapewniać wysoką jakość robót. 5. Sprzęt Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SIWZ, SST, winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót. 6. Odbiory robót Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, SST oraz warunkami określonymi w umowie. 7. Podstawa płatności robót Rozliczenie zadania będzie na podstawie jednej faktur VAT po wykonaniu 100% całości zadania zgodnie z pkt. 2. 8. Okres gwarancji Okres gwarancji na ww. roboty wynosi 36 miesięcy. 9. Przepisy związane Normy wymienione w SIWZ, SST oraz ustalenia zawarte w umowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 151447.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD, ul. Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 151447.58
  • Oferta z najniższą ceną: 151447.58 oferta z najwyższą ceną: 226648.55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.