eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH NA IV TRASACH, W ROKU SZKOLNYM 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH NA IV TRASACH, W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 198944 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 022 7271285, 7271286, faks 022 7271285, 7271286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH NA IV TRASACH, W ROKU SZKOLNYM 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania ucznia do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domu, wraz z kosztami zatrudnienia opiekunów. I Trasa Łbiska - CZĘŚĆ I Pęcław 73, Czersk ul. Wiślana 10, Góra Kalwaria ul. Grójecka 24, Dominikańska 2/4, Skierniewicka 1 i 7, Krzaki Czaplinkowskie 22 i 27a, Sobików 27a, Czachówek ul. Koscielna 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach i z powrotem Ilość dzieci: 13 + kierowca + opiekun (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) Pojazd : Bus II trasa Łbiska - Zalesie Dolne CZĘŚĆ II Brześce 9 i ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56 i 3, ul. Środkowa 12 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach i Katolickie Stowarzyszenie Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne i z powrotem Ilość dzieci : 5 + kierowca + opiekun (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) Pojazd : Mikrobus III trasa Piaseczno - CZĘŚĆ III Czersk ul. Wiślana 10, Karolina 51, Góra Kalwaria ul. Ks.Sajny 2c, Pijarska 36A i 77 Sobieskiego 15, Brześce ul. Wilanowska 38, Czarny Las, Krzaki Czaplinkowskie ul. Główna 20 do Zespołu Szkół w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i Julianowska 66b i z powrotem Ilość dzieci: 10 + kierowca + opiekun Pojazd : Bus IV trasa Konstancin Jeziorna - CZĘŚĆ IV a)Bronisławów ul. Kalinowa 1gm. Prażmów, Cendrowice 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45, Kąty ul. Brzozowa 6, Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5, ul. Skierniewicka 15, Chopina 9, Armii Krajowej 6 do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem b) wcześniejszy powrót do domu jednego z uczniów z Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich do Baniochy ul. Podleśna 45 i z powrotem do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie Ilość dzieci: 11 + kierowca + opiekun (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : Bus wymagany jest bus z windą lub platformą najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ Z DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU BUSÓW - tablicami informacyjnymi o przewozie dzieci..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują minimum 1 przewóz dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej odpowiadający wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia dla danej części 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 20.000,00 złotych PLN; 6) Wykonawca musi posiadać polisę NW 7) Wykonawca musi posiadać licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób 8.Wykonawca musi dysponować min. 1 busem /sprawnym technicznie i posiadającym wszelkie dokumenty wymagane prawem/ z możliwością przewozu w pozycji siedzącej osób: 1)dla części zamówienia nr 1 - 1 bus min. 13 osobowy + kierowca 2)dla części zamówienia nr 2 - 1 bus min. 5 osobowy + kierowca 3)dla części zamówienia nr 3 - 1 bus min. 10 osobowy + kierowca 4)dla części zamówienia nr 4 - 1 bus min. 11 osobowy + kierowca W przypadku składania więcej niż jednej oferty częściowej, Wykonawca musi posiadać tyle pojazdów na jaką liczbę części składa ofertę tzn. np. w przypadku składania 2 ofert - musi dysponować min. 2 busami. Dla 1, 2, części zamówienia zaleca się aby w busie zamontowana była winda lub platforma najazdowa dla wózków inwalidzkich. W przypadku braku windy lub platformy najazdowej Wykonawca zapewni we własnym zakresie umieszczenie w pojeździe dzieci niepełnosprawnych jak i wózków inwalidzkich / balkoników. Dla części zamówienia nr 4 wymagany jest bus z windą lub platformą najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych. 6) Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia opiekuna na każdą z części zamówienia. 7) Wykonawca zobowiąże się do uzgodnienia godzin odjazdów z rodzicami i placówkami szkolnymi, Wykonawca zobowiąże się do oznakowania pojazdów zgodnie z wymaganiami prawa /dla pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne/ 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, (patrz punkt 16 Rozdziału II Informacje ogólne), 9) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. 1; W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. - w tym zobowiązanie do przeszkolenia opiekunów w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz w zakresie podwykonawców. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 5. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /dotyczy opiekunów/ - załącznik numer 4; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 9. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością, 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 12. Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji usługi- zał. 6 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 13. Licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego osób. 14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - zał. 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej ul. Św. Antoniego 1 05-530 Góra Kalwaria.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych i Kultury Fizycznej ul. Św. Antoniego 1 05-530 Góra Kalwaria Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I Trasa Łbiska - CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Trasa Łbiska - CZĘŚĆ I Pęcław 73, Czersk ul. Wiślana 10, Góra Kalwaria ul. Grójecka 24, Dominikańska 2/4, Skierniewicka 1 i 7, Krzaki Czaplinkowskie 22 i 27a, Sobików 27a, Czachówek ul. Koscielna 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach i z powrotem Ilość dzieci: 13 + kierowca + opiekun (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) Pojazd : Bus.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II trasa Łbiska - Zalesie Dolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II trasa Łbiska - Zalesie Dolne CZĘŚĆ II Brześce 9 i ul. Wilanowska 112, Baniocha ul Podleśna 56 i 3, ul. Środkowa 12 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach i Katolickie Stowarzyszenie Niepełnosprawnych ul. Modrzewiowa 2 Zalesie Dolne i z powrotem Ilość dzieci : 5 + kierowca + opiekun (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim) Pojazd : Mikrobus.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III trasa Piaseczno - CZĘŚĆ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III trasa Piaseczno - CZĘŚĆ III Czersk ul. Wiślana 10, Karolina 51, Góra Kalwaria ul. Ks.Sajny 2c, Pijarska 36A i 77 Sobieskiego 15, Brześce ul. Wilanowska 38, Czarny Las, Krzaki Czaplinkowskie ul. Główna 20 do Zespołu Szkół w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i Julianowska 66b i z powrotem Ilość dzieci: 10 + kierowca + opiekun Pojazd : Bus.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV trasa Konstancin Jeziorna - CZĘŚĆ IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV trasa Konstancin Jeziorna - CZĘŚĆ IV a)Bronisławów ul. Kalinowa 1gm. Prażmów, Cendrowice 28, Baniocha ul. Długa 3, Łubińska 1, Podleśna 45, Kąty ul. Brzozowa 6, Góra Kalwaria ul. Budowlanych 5, ul. Skierniewicka 15, Chopina 9, Armii Krajowej 6 do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie i Szkoły Podstawowej ul. Szkolna w Konstancinie Jeziornie i z powrotem b) wcześniejszy powrót do domu jednego z uczniów z Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich do Baniochy ul. Podleśna 45 i z powrotem do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Potulickich w Konstancinie Jeziornie Ilość dzieci: 11 + kierowca + opiekun (w tym 4 osoby na wózkach inwalidzkich) Pojazd : Bus wymagany jest bus z windą lub platformą najazdową dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.