eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Sukcesywne dostawy pieczywa świeżego oraz wyrobów cukierniczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Ustka: Sukcesywne dostawy pieczywa świeżego oraz wyrobów cukierniczych.
Numer ogłoszenia: 198898 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3672 Ustka, ul. gen. Obronieckiego 1, 76-271 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8153101, fax 059 8151488.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poligon.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pieczywa świeżego oraz wyrobów cukierniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy pieczywa świeżego oraz wyrobów cukierniczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Niewymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. - Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Spełniają wymogi Ustawy z dnia 11.05.2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U.nr 31 poz. 265 z 2005 r. z późn. zm.) i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 26.04.2004 r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. Nr 104, poz. 1096). - W celu potwierdzenia w/w warunków wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia (treść oświadczeń zawarta jest w Formularzu oferty) i dokumenty określone w części VI. - Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postepowania a ich oferty zostana uznane za odrzucone. W celu potwierdzenia ww warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty, stosownie do treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania powinien, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 645), winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące załączniki oferty: 1) Formularz oferty i oświadczenia: a) Formularz oferty wypełniany i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu) wraz z oświadczeniami wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Certyfikat systemu wydany przez Polskie Centrum Akredytacji potwierdzający wdrożenie systemu HACCP. 3) Inne dokumenty: a) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osób upoważnionych przez Wykonawcę do jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. b) Podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków zamówienia . 2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. b) dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów należy załączyć następujące dokumenty i załączniki: a) umowę, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzające zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; c) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w części VI pkt 1 - ppkt 1) b; - ppkt 2) a, b, c, d; - ppkt 3) b, c - dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) dokumenty składane przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem dokumentów lub informacji zastrzeżonych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późniejszymi zmianami), a Wykonawca składając ofertę zastrzegł napisem (nie udostępniać) w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. b) po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa dokona analizy dokumentów, które w tej części mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. c) Wykonawca nie może zastrzec dokumentów i informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym. m.in. art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poligon.ustka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNY POLIGON SIŁ POWIETRZNYCH ul. Gen. OBRONIECKIEGO 1, 76-271 Ustka 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 08:50, miejsce: CENTRALNY POLIGON SIŁ POWIETRZNYCH ul. Gen. OBRONIECKIEGO 1, 76-271 Ustka 3 Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.