eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Krynica: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadówmedycznych
Numer ogłoszenia: 19888 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317581 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadówmedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST systematyczne wykonywanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krynicy-Zdroju, zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z zasadami i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2. Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2002 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz. 1206). 3. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących w Polsce przepisów o ochronie środowiska od momentu odbioru odpadów do zakończenia procesu ich zagospodarowania - utylizacji. 4. W zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie kontenery jezdne (na kołach) do gromadzenia odpadów: - poj. 1100 l w ilości 3 sztuki - pojemniki jezdne (na kołach) zamykane o poj. 60 l w ilości 2 sztuki Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników w miarę bieżących potrzeb. W pojemnikach będą magazynowane i odbierane odpady. Wykonawca zobowiązany jest do zdezynfekowania pojemnika po jego opróżnieniu przy każdym odbiorze odpadów. 5. Zamawiający określa szacunkowo wielkość przedmiotu zamówienia na ok.: - 32990 kg w zakresie pakietu nr 1 - 1267 kg w zakresie pakietu nr 2 na okres 12 miesięcy. 6. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, składowania i utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj.: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.) - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zm.) - ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi wydanego na podstawie art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 i Nr 88, poz. 587) 7. Zamawiający pakuje przedmiotowe odpady w plastikowe worki, przedmioty ostre typu igły pakowane są dodatkowo w pojemniki plastikowe. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie podwykonawcy i części której to dotyczy. 9. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone; 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według pakietów. Ilość pakietów oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu jest dowolna, Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej ilości pakietów, w których Wykonawca może złożyć ofertę. 12. ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalne kilogramy oddawanych odpadów w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 1 do specyfikacji - formularz ofertowy, co może być spowodowane mniejszą ilością wytwarzanych odpadów. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Termin realizacji - systematyczne wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych - przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Częstotliwość odbioru przedmiotowych odpadów: - w zakresie pakietu nr 1 - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 700 - 1000 ; w przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień wolny od pracy (święto) Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w dniu następnym - pakiet nr 2 - według potrzeb Zamawiającego (częstotliwość około raz na 2 miesiące) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 3. Termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania faktury (faktura zbiorcza wystawiana za miesiąc kalendarzowy). 4. Przedmiotowe odpady medyczne mają być odbierane z siedziby Zamawiającego oraz z obiektu podległemu Zamawiającemu - Przychodnia Specjalistyczna ul. Kraszewskiego 118 w Krynicy-Zdroju. 5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego oraz dysponować sprzętem konieczny do ich ważenia (auto posiadające wagę wraz z automatycznym wydrukiem oraz aktualnym świadectwem legalizacji wagi) w obecności pracownika Zamawiającego oraz wystawienie każdorazowo karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213) z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 6. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83739.53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa Eko-Top Sp. z o.o., ul. Hetmańska, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80779.25
  • Oferta z najniższą ceną: 80779.25 oferta z najwyższą ceną: 80779.25
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sita Nowy Sącz Sp. z o.o., ul. Lwowska 135, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2960.28
  • Oferta z najniższą ceną: 2960.28 oferta z najwyższą ceną: 2960.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.