eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Wymiana stolarki okiennej z PCVw budynkach komunalnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Wieluniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Wieluń: Wymiana stolarki okiennej z PCVw budynkach komunalnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 198889 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, fax 043 8434217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej z PCVw budynkach komunalnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej z PCV polegająca na dostawie, demontażu starej i montażu nowej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi różnych typów i rozmiarów w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2008r o wartości 70.000,00 zł brutto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 4.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. VIII niniejszej specyfikacji. 5.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem Przetarg na wymianę okien ZP 13 07 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 09.11.2007 r. do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. 6.Przedmiotu zamówienia należy realizować w terminie od dnia podpisania umowy do 31.10.2008 r. 7. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia - minimum 60 miesięcy. 8.Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia. 9.Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złoźonych dokumentów na zasadzie /spełnia/- /nie spełnia/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty stanowiący Zał. Nr 1. 2.Podpisany protokół uzgodnień stanowiący Zał. Nr 2. 3.Podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Zał. Nr 3. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku o którym mowa w pkt. V.8 niniejszej specyfikacji są: kserokopia uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby na dzień składania ofert. 7.Aprobatę techniczną I.T.B. oraz atest P.Z.H. oferowanych okien. 8.Podpisany oficjalny cennik oferowanych okien. 9.Podpisany wzór umowy - Zał. Nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zamenhofa 17 , 98-300 Wieluń pok. nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat zamwiającego ul. Zamenhofa 17 , 98-300 Wieluń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.