eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na kierunku Gerentologia i opieka nad osobami starszymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Poznań: Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na kierunku Gerentologia i opieka nad osobami starszymi
Numer ogłoszenia: 198789 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu , ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dwusemestralnych studiów podyplomowych na kierunku Gerentologia i opieka nad osobami starszymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres tematyczny: a) wprowadzenie do gerontologii, b) polityka społeczna i zabezpieczenie społeczne wobec osób starszych, c) demografia i epidemiologia, d) podstawy geriatrii, e) gerontopsychologia, f) gerontologia społeczna, g) seksuologia gerontologiczna, h) etyka, i) kardiologia gerontologiczna, j) organizacja opieki zdrowotnej i polityka zdrowotna, k) podstawy pielęgnowania osób starszych, l) podstawy psychogeriatrii, m) podstawy rehabilitacji osób starszych, n) promocja zdrowia seniorów, o) edukacja zdrowotna w opiece nad seniorami, p) geragogika, q) dietetyka gerontologiczna, r) podstawy prawne ochrony zdrowia osób starszych, s) opieka paliatywna nad osobami starszymi. 2. Program i harmonogram realizacji studiów, przygotuje Wykonawca i przedstawi najpóźniej 2 dni przed dniem podpisania umowy. Ww. program i harmonogram stanowić będą załączniki do umowy. Minimalna liczba godzin przeznaczonych na realizację kierunku - 280. Studia na ww. kierunku muszą być przeprowadzone dla 25 osób, podczas minimum 16 zjazdów i zaleca się aby nie przekraczały 20 zjazdów. 3. Sposób organizacji zajęć: Studia odbywać się będą w systemie zjazdów dwudniowych, weekendowych (sobota-niedziela). W ramach jednego zjazdu zaleca się maksymalnie 18 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut). Wykonawca zapewni uczestnikom studiów warunki do nauki zgodnie z zasadami BHP. Na potrzeby cateringu organizowanego podczas przerw i po zakończeniu zajęć, Wykonawca zapewni wydzielone i wyposażone w stoły i krzesła pomieszczenie dla min. 25 osób, na terenie obiektu, w którym prowadzone są zajęcia. Osobom uczestniczącym w studiach podyplomowych, Wykonawca po zakończeniu studiów zobowiązuje się do wystawienia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych i zaświadczenia o udziale w projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z niezbędnymi logotypami.. Warunkiem wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie określonych w programie studiów efektów kształcenia oraz złożenie stosownych egzaminów. 4. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Zamawiający przeprowadzi rekrutację i przekaże listę osób do udziału w studiach podyplomowych w terminie 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. Na podstawie listy i przekazanych danych teleadresowych Wykonawca poinformuje wskazanych uczestników o terminie rozpoczęcia studiów i niezbędnych dokumentach uprawniających do podjęcia studiów. Wykonawca zatrudni kierownika studiów oraz prowadzić będzie sprawy organizacyjno-administracyjne związane z prawidłową realizacją usługi edukacyjnej w ramach studiów podyplomowych . Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby każdy uczestnik studiów przez cały okres nauki został objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę co najmniej 5 000 zł. 5.Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji szkolenia: Pierwszy zjazd w ramach studiów winien być zrealizowany do 31.11.2012 roku. Studia podyplomowe muszą zakończyć się do 30 września 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 8.1. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. OO Poznań Rachunek nr 60 2030 0045 1110 0000 0234 9820 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, wymagana kwota powinna znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku pojawienia się wątpliwości co do wniesienia wadium w formach niepieniężnych wskazane jest zgłosić się do pani Justyny Sobieskiej nr tel. (61) 856-73-41, w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie przez Zamawiającego dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj:. - Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 572), - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być podmiotem utworzonym przez państwo reprezentowane przez właściwy organ władzy lub administracji publicznej lub podmiotem utworzonym przez osobę fizyczną albo osobę prawną niebędącą państwową ani samorządową osobą prawną i wpisanym do rejestru uczelni niepublicznych i związku uczelni niepublicznych, prowadzonym przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego, - Wykonawca musi być jednostką naukową, do zadań której należy kształcenie na studiach z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca złoży: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: - co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu studiów podyplomowych obejmujących zakres tematyczny przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykaże, co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu studiów podyplomowych o tematyce obejmującej zakres danej części zamówienia, na podstawie załącznika Nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W odniesieniu do wskazanego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: a) dysponuje co najmniej - jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora, - dwoma osobami posiadającymi stopień naukowy doktora habilitowanego, - trzema osobami posiadającymi stopień naukowy doktora. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie Załącznika Nr 7 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W odniesieniu do wskazanego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ), - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy,w przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy ( w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - dowód wniesienia wadium dla każdej części należy złożyć oddzielnie określając, której części dotyczy -dokumenty potwierdzające, iż usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje lub protokół odbioru usługi - obejmujące co najmniej wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował/realizuje zamówienie, którego dokumenty dotyczą, wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było/jest zamówienie, opinię tego podmiotu, podpisaną przez umocowanego przedstawiciela, stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane/jest wykonywane należycie,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kadra dydaktyczna - 25
  • 3 - Doświadczenie - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy są określone we wzorze umowy: Załącznik Nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, zwany dalej Zamawiającym, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań pok. 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, zwany dalej Zamawiającym, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań pok. 208 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.