eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV w zarządzanych nieruchomościach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Łódź: Wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV w zarządzanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 198735 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV w zarządzanych nieruchomościach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV o podziale pionowym i poziomym zgodnym ze stanem istniejącym wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego i w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego o powierzchni: a) wymiana okien po skrzynk. - 103,70 m2, b) wymiana okien pozostałych - 259,06 m2, c) wymiana parapetów wew. - 71,03 mb, d) wymiana parapetów zew. - 91,56 mb, - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej Specyfikacji: - wykazem stolarki okiennej do wymiany - zał. nr 1, - szkicami (rysunkami) nowej stolarki - zał. Nr 2, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót związanych z wymianą stolarki okiennej - zał. Nr 3 2/ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie:: a/ dokonania własnych pomiarów kontrolnych istniejącej stolarki okiennej w celu ich uściślenia, przed zleceniem produkcji okien; b/ przygotowania stanowiska pracy; c) wykucia - demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej; d/ wykucia - demontażu istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych blaszanych; e/ wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki; f/ dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu, g/ montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej - zgodnie z uzyskanymi pomiarami z zachowaniem podziału okna zgodnym ze stanem istniejącym oraz określonymi rysunkami stolarki; wymagania dotyczące stolarki okiennej: - typ jednoramowy; - profil pięciokomorowy z PCV, o grubości profilu 70 mm, z pełnego surowca w kolorze białym (ramiaki, ościeżnice), grubości ścianek w klasie B (2,5 mm zewn. 1,5 mm wewn), - w przypadku ościeżnic montowanych w otworach, których górna krawędź znajduje się w linii sufitu, wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z poszerzonym górnym pasem); - wzmocnienie ram (ościeżnic oraz skrzydeł) na całej szerokości i wysokości - ze stali ocynkowanej w kształcie litery U; - okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji; - skrzydła okienne rozwieralno-uchylne i uchylne - zgodnie z rysunkami; - uszczelki czarne lub szare; - szyba zespolona, termoizolacyjna, o współczynnku przenikalności cieplnej K~1,0 W/m2*K; - przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K; - przenikalność akustyczna 31-33 dB; - skrzydła okienne winny spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność wody oraz prawidłowej infiltracji powietrza; - każde okno i drzwi balkonowe w pomieszczeniu winno być wyposażone w nawiewnik ( powyższa zasada obowiązuje także w przypadku gdy w jednym pomieszczeniu montowanych jest więcej niż jedno okno jak rówież drzwi balkonowe); - ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - nie dopuszcza sie profili PCV z recyklingu; - w celu zapewnienia jednolitego wygladu stolarki, okna powinny posiadać krawędzie i listwy zaokrąglone; h/ montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze białym (ewentualnie w kolorze marmurku) o grubości min.20 mm z wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami; i/ montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości 0,6 mm z odpowiednim wyprofilowaniem (wraz z kapinosem) i wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami; j/ obróbki ościeży okiennych, naprawy powstałych uszkodzeń: tynku oraz muru w obrębie otworów, w przypadku otworów okiennych gdzie występuja ościeża z węgarkami - należy wyrównać ościeża przez doklejenie cienkiej warstwy styropianu i wykończyć płytą kartonowo - gipsową; k) likwidacji stanowiska pracy; 3/ W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancyjnego na wykonane roboty min. 60 miesięcy; b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż; c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych, e/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest higieniczny stosowalności w budynkach mieszkalnych, certyfikaty, oceny i aprobaty techniczne; f/ do oceny i przyjęcia wykonanych robót przedstawienia następujących dokumentów: - zaświadczenia o jakości zastosowanych materiałów: certyfikaty, oceny zgodności z normami, atesty, aprobaty techniczne; g/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane - jakościowo zostały wykonane należycie w ilości: co najmniej jednej na kwotę (brutto): min. 20.000,00 zł. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania potencjałem technicznym; Wykonawcy winni oświadczyć zał. nr 8 do SIWZ, że dysponują potencjałem technicznym gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie robót - zgodnym z wymogami technologicznymi dla prowadzenia robót objętych zamówieniem. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawcy winni wykazać zał. nr 6 do SIWZ, że dla zapewnienia należytego wykonania robót budowlanych dysponują min. trzema osobami w zawodach: murarz - tynkarz, montażysta. Wykonawca winien oświadczyć zał. Nr 7 do SIWZ, że Wykonawca lub osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze), zgodne z art. 12, 13, i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami, Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł. W przypadku załączenia ważności dokumentu na okres krótszy od terminu realizacji zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31 w cenie 20,00 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.