eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Kurs e-learningowy



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Gdów: Kurs e-learningowy
Numer ogłoszenia: 198722 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdowie , Gdów 145, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 12 251 48 32, faks 12 251 48 32 w. 3.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsgdow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs e-learningowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu e-learningowego dla 20 beneficjentów projektu systemowego pn. Aktywizacja mieszkańców Gminy Gdów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Uczestnicy kursu to osoby niepełnosprawne o różnym symbolu niepełnosprawności (bez osób niepełnosprawnych intelektualnie i lub chorych psychicznie oraz bez osób poruszających się na wózku) w wieku od 20 do 59 lat. Kurs e-learningowy będzie przeprowadzony dla 20 osób: obowiązuje podział na 2 grupy szkoleniowe, każda z grup liczy po 10 osób. Szkolenie ma obejmować łącznie 80 godzin dydaktycznych (1 godz. = 60 min. w tym 15 min. przerwy) dla 2 grup, czyli po 40 godz. dydaktycznych dla każdej z grup. Ze względu na niepełnosprawność uczestników szkolenie musi odbywać się nie więcej niż po 5 godzin dziennie w godzinach dopołudniowych i wczesnopopołudniowych. Kurs rozpocznie się wprowadzeniem obejmującym naukę obsługi platformy e-learningowej dla każdego z uczestników. Nauka obsługi powinna być dostosowana do specyfiki osób niepełnosprawnych oraz ich umiejętności związanych z obsługą komputera. Platforma e-learningowa powinna być prosta i przyjazna w obsłudze. Uczestnicy kursu posiadają umiejętności podstawowej obsługi komputera, które nabyli w ramach ukończonego w maju br. kursu podstawowej obsługi komputera w ilości 40 godz. na każdego uczestnika. Dla każdego z uczestników ma być przygotowany i przeprowadzony kurs e-learningowy obejmujący obowiązkowy moduł: Internet narzędziem poszukiwania pracy obejmujący tematykę: w jaki sposób szukać ofert pracy poprzez sieć i jak na nie odpowiadać, jak wykorzystać sieć w poszukiwaniu pracy. Każdy uczestnik po jego ukończeniu będzie miał możliwość wyboru drugiego modułu, zgodnego z własnymi zainteresowaniami spośród wymienionych (Kariera - decyduję, planuję, działam, Zostań e-pracownikiem, Oczekiwania pracodawców - autoprezentacja, Poradnictwo zawodowe - wsparcie dla Twojego sukcesu, Ścieżki kariery, Promocja i wspieranie edukacji osób niepełnosprawnych, Zawody przyszłości - nowe formy zatrudniania, etc) Uczestnicy kursu po jego zakończeniu otrzymują zaświadczenie lub certyfikat wystawiony przez Wykonawcę. Wykonawca sam zapewnia miejsce realizacji szkolenia, które ze względu na dojazdy uczestników busami nie może być oddalone od Rynku Gdowa więcej niż 700m (uczestnicy na szkolenie dojeżdżają we własnym zakresie). Tym samym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali dydaktycznej wyposażonej w min. 10 stanowisk komputerowych. Sala szkoleniowa oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p.poż i powinny być przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych (wyposażone w pomoce dydaktyczne: tablica, projektor obrazu). Zamawiający zapewnia wyżywienie uczestników podczas przerw kawowych w trakcie szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: Wyłoniony Wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: 1. Programu, który powinien zawierać następujące informacje: nazwę i zakres, cele, plan nauczania i sposób organizacji kursu, a także sposób sprawdzenia efektów. 2. Harmonogramu. Po zakończeniu kursu Wykonawca (najpóźniej w dniu przedstawienia faktury za wykonanie usługi) zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem: dziennik warsztatów, lista obecności, ankiety porównawcze (2 ankiety: pierwsza na początku zajęć, druga na zakończenie) raport końcowy dotyczący przebiegu i efektów prowadzonego szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie na dokumentacji dotyczącej przebiegu realizacji kursu informacji Kurs współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz oznaczenia logotypami EFS, Unii Europejskiej i PO KL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - dokument dostępny na stronie www.pokl.wup-krakow.pl/index.php/promocja-oznakowanie-projektow.html.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu będzie wykazanie, że wykonawca który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia prowadził lub prowadzi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy kursy-szkolenia komputerowe, w tym obowiązkowo jeden przeprowadzony z tematyki e-learningu. Warunek ten spełniony będzie przy przedstawieniu wykazu zrealizowanych zamówień na załączniku nr 5 wraz z załączonymi dokumentami tj. referencje, zaświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Oświadczenie wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP 3. Oświadczenie wnioskodawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP 4. Wzór umowy wraz z załącznikiem do umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami 5. Wykaz zrealizowanych zamówień na Załączniku nr 5 Dokumenty te dostępne są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsgdow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-420 Gdów 145.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 08:50, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdowie 145 32-420 Gdów, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs finansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.