eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Nr sprawy ROA.271.12.2012 Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 1 Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Zadanie nr 2 Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Zadanie nr 3 Likwidacja dzikich wysypisk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Dopiewo: Nr sprawy : ROA.271.12.2012 Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo : Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Zadanie nr 2 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Zadanie nr 3 : Likwidacja dzikich wysypisk
Numer ogłoszenia: 198660 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy : ROA.271.12.2012 Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo : Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach Zadanie nr 2 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła Zadanie nr 3 : Likwidacja dzikich wysypisk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo, obejmująca następujące zadania : a. Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach. b.Zadanie nr 2 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła. c.Zadanie nr 3 : Likwidacja dzikich wysypisk. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: 1.2.1. Zadanie nr 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów gromadzonych w koszach przy drogach na terenie Gminy. 2.Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 3.Zbiórka powinna odbywać się raz w tygodniu w każdy czwartek. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zwiększenia częstotliwości opróżniania koszy ulicznych jeśli zaistnieje taka uzasadniona potrzeba (zapełnienie koszy).Usługa powinna być wykonana wtedy w czasie 24 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Urząd Gminy Dopiewo. 5.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało utrzymanie porządku wokół koszy. 6.Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy. 7.Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 150 km. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 8.Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca musi dysponować min. 3 pojazdami przystosowane do tego typu działalności. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. 9.Ilość koszy ok. 230 szt. 10.Szacunkowa ilość zebranych śmieci w I połowie roku 2012 to ok. 15 ton. 11.Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 12.Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 13.Termin realizacji usługi nie wcześniej niż od dnia 01.07.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. 14.Wykonawca jest zobowiązany zebrać wszystkie odpady z koszy ulicznych znajdujących się na terenie Gminy Dopiewo i przekazywać je do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Piotrowie Pierwszym 1.2.2. Zadanie nr 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów wysegregowanych przez mieszkańców odbieranych bezpośrednio sprzed posesji tzw. zbiórka u źródła. 2.Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. Pow. terenu Gminy : 108 km2, liczba budynków mieszkalnych/mieszkań na terenie gminy : ok. 6080. 3.Odpady będą odbierane według rozpowszechnionego wśród mieszkańców rocznego harmonogramu zbiorki odpadów (harmonogram zbiórki odpadów - załącznik nr 8) . W trakcie realizacji zadania harmonogram nie może ulec zmianie. 4.Worki do wykonania w/w usługi zamawiać będzie wykonawca na swój koszt - worki powinny być bezbarwne, z umieszczonym logo Urzędu Gminy Dopiewo i Wykonawcy. Worki mają być wykonane z foli LDPE o grubości dostosowanej do rodzaju segregowanego surowca (worki na plastik - pojemność 110 l o grubości co najmniej 35 mikronów, na szkło - pojemność 60 l o grubości co najmniej 70 mikronów, na papier - pojemność 110 l o grubości co najmniej 50 mikronów, na opakowania stalowe i metalowe - o pojemności 80 l co najmniej 70 mikronów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości zamawianych worków. Przewidywana ilość worków potrzebnych do zbiórki odpadów to ok. 200 tys. (podana ilość może ulec zmianie). Worki wydawane mieszkańcom powinny być zwinięte i pozostawione na terenie nieruchomości w taki sposób, żeby nie były rozwiewane przez wiatr. 5.Zbiórka będzie odbywała się z częstotliwością 2 razy w miesiącu (co dwa tygodnie). 6.Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i należy je przekazywać do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Piotrowie Pierwszym. 7.Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 700 km. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 8.Surowce wtórne należy zebrać najpóźniej do godz. 20.00. 9.Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca musi dysponować min. 6 pojazdami przystosowanych do tego typu działalności oraz ewentualnie kontenery do przeładunku. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. 10.Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przygotowania surowców do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 11.Termin realizacji usługi nie wcześniej niż od dnia 01.07.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. 1.2.3. Zadanie nr 3: 1.Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie Gminy Dopiewo, w szczególności odpadów składowanych przy drogach i w miejscach publicznych. 2.Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 3.Usługa powinna zostać wykonana w terminie 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Dopiewo. 4.Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i należy je przekazać je do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Piotrowie Pierwszym. 5.Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. 6.Koszt usługi powinien być skalkulowany jako cena uprzątnięcia i wywozu 1 tony odpadów. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa związane z wykonywaniem usługi i wywozu 1 tony odpadów 7.Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 8.Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zebrania w II połowie 2012 r. to ok. 100 ton. 9.Termin realizacji usługi nie wcześniej niż od dnia 01.07.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. Kod CPV : 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV : 90511000-2 Usługi wywozu odpadów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego - w trybie z wolnej ręki , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243, ze zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty . Dla zadania nr 2 : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996r roku (Dz. U. z 2005r. poz. 236, Nr 2008r. ze zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty . Dla zadania nr 3 : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243, ze zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 : Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która polegała na zbiórce odpadów komunalnych o wartości min. 25.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Dla zadania nr 2 : Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która polegała na zbiórce odpadów komunalnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Dla zadania nr 3 : Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która polegała na zbiórce odpadów komunalnych o wartości min. 50.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika nr 1 do siwz. 2. Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. 3.Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne. 3. Uzasadnieniem zmian może być jedynie prawidłowa realizacja przedmiotu umowy lub obniżenie kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo pok. nr 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo pok. nr 5 - Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia dokumentacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.