eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Radomsko: Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 198632 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96177 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o., ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6835403 w. 42, 6832112, faks 044 6835403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. z większościowym udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie nieruchomości, terenów niezabudowanych i zielonych na terenie posesji administrowanych i użytkowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. obejmujące niżej wymienione czynności: Do obowiązków Wykonawcy należy (z zastrzeżeniem, że użyty w niniejszym paragrafie termin codzienne należy odnieść do dni roboczych): 1. Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku, polegające na: a. zamiataniu klatek schodowych - 1 raz na tydzień, b. zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku - codziennie do godziny 11-tej, c. myciu klatek schodowych, obejmującym podłogi, schody, parapety, drzwi wejściowe (do klatek schodowych, piwnic, strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe, lamperie, balustrady, poręcze, klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku - 1 raz w miesiącu, d. myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 raz na kwartał, e. zamiataniu korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu, f. sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych - 1 raz w miesiącu, g. usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii, h. usuwaniu pajęczyn, i. deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez Dział Administracji). Ponadto przedmiotem zamówienia jest również codzienne sprzątanie siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 12A w Radomsku. 2. Sprzątanie chodników, parkingów i wyznaczonych miejsc pod pojemniki z odpadami stałymi polegające na: a. codziennym sprzątaniu - zamiataniu chodników, dróg wewnątrz osiedlowych, placów, podwórzy, bram, prześwitów, wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych, b. codziennym czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych, c. codziennym opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach, d. usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem (dostarczonym przez Dział Administracji) chodników, dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, parkingów, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano. W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, równieS w soboty, niedziele i święta. 3. Sprzątanie terenów zielonych polegające na: a. codziennym usuwaniu nieczystości z terenów zielonych, b. dbaniu i pielęgnacji terenów zielonych; w tym koszenie trawy, przycinanie żywopłotów, krzewów, gałęzi drzew, wycinanie traw i chwastów z chodników, opasek przy budynkach, obrzeży przy trawnikach, c. wygrabianiu liści - zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu; (wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów. W przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania), 4 Niezależnie od obowiązków wymienionych w pkt od 1 do 3 Wykonawca zobowiązany jest do: a. usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic, b. rannego gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych. c. wywieszania i usuwania flag państwowych, d. bezzwłocznego zawiadamiania administracji o stwierdzonych wypadkach zakłóceń porządku domowego oraz dewastacji i niszczenia mienia, e. wystawiania pojemników z odpadami stałymi przed posesję w celu ich wywozu, f. natychmiastowego zawiadomienia Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego pogotowia technicznego i zleceniodawcy w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego lub zniszczenia mienia znaczących rozmiarów, g. bezzwłocznego powiadamiania administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń ogólnego użytku, oświetlenia klatek schodowych, oświetlenia ulicznego, samozamykaczy, szyb w oknach klatek schodowych, piwnicach, pralniach, suszarniach, zamknięcia dopływu gazu i wody w przypadku awarii, itp. Oraz stwierdzonych faktach niewykonania bądź nienależytego wykonania obowiązków przez jednostki i przedsiębiorstwa zajmujące się wykonywaniem robót remontowo-konserwacyjno-budowlanych, a także wywozem nieczystości, h. codziennego zgłaszania do działu administracji Zamawiającego, wywozu pojemników z odpadami stałymi oraz zgłaszanie konieczności opróżnienia szamb, 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się zasobie objętym realizacją zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie: a) dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia, b) środków myjących (płyny, proszki), c) środków dezynfekujących (płyny, proszki), d) ścierek, myjek, zmiotek, szczotek do zamiatania na kiju, szczotek do szorowania, śmietniczek, wiader, drabin rozkładanych, grabi, pazurków do wygrabiania, haczek do okopywania, łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych, których użycie będzie konieczne do realizacji zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów b.h.p. i p.poż oraz zapewnienia w tym zakresie sprzętu oraz odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprzątanie i Czyszczenie Obiektów ILONA Ilona Kuśmierska, Wierzbica 75, 97-561 Ładzice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 616635,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 513862,80

  • Oferta z najniższą ceną: 258638,40 / Oferta z najwyższą ceną: 704593,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.