eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Płock: Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka.
Numer ogłoszenia: 198626 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w rejonie I,II,IV. Usługi te świadczone są na obiektach: pasy drogowe ulic: krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych (bedących w zarządzie MZD, z wył. zieleni wysokiej - drzewa), place, zieleńce i lasy gminne, inne tereny niezagospodarowane stanowiace własność Gminy i Skarbu Państwa. Zakres rzeczowy obejmuje: prace z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz zimowego utrzymania chodników, prace z zakresu konserwacji zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część 1 - 7500 PLN część 2 - 6600 PLN część 3 - 6500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a. Dysponują min. 3 osobami z wykształceniem: minimum technik ogrodnik lub minimum technik rolnik albo 3 osobami z conajmniej trzyletnim doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych, b. Dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia tj: - kosiarka ciągnikowa dostosowana do warunków miejskich - min. 2 szt., - kosiarki mechaniczne spalinowe - min. 5 szt. - kosy spalinowe - min. 7 szt. - szczotki odchwaszczające (do chodników i opasek) - min. 3 szt.( przystawka do kos spalinowych), - opryskiwacz plecakowy - min. 1 szt. - zamiatarka chodnikowa, wyposażona w szczotki oraz urządzenia do zwilżania nawierzchni - min. 1 szt. - sprzęt mechaniczny wyposażony w pług do odsnieżania na chodnikach o tonażu nieprzekraczającym 2,5 t - min. 3 szt. - ciągnik wyposażony w rozsziewacz piasku o łacznej masie nieprzekraczającej 2,5 t - min. 1 szt. - samochód skrzyniowy do 5 t lub ciągnik z przyczepą - min. 2 szt. c. Zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż zaoferowana cena odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz oferty - zał. Nr 1 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ; 8. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał Nr 3. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym - Zał. Nr 4 . Należy także załączyć oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje. 10. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z właściwych urzędów gminnych, 11. Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 12.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca- Zał. Nr 5 13. Informacja dotycząca podwykonawców - Zał. Nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, ul. Zduńska 3, 09-400 Płock, - Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, ul. Zduńska 3, 09-400 Płock, - Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie I..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie II..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie IV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie IV..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.