Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Wrocław: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych
Numer ogłoszenia: 198616 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3282021, 3282013, fax 0-71 3282027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. 3.Zakres robót obejmuje: Demontaż starej istniejącej stolarki okiennej (skrzynkowej, półskrzynkowej i pojedynczej), dostarczenie i obsadzenie nowej stolarki okiennej jednoramowej posiadającej aktualną Aprobatę Techniczną z szybą zespoloną termoizolacyjnie Float o współczynniku U=1,1 W/m2K, obrobienie na gotowo otworu okiennego z tynkami i malowaniem. Wygląd zewnętrzny okien winien zachować ich pierwotny charakter i podział. Wymiana istniejącego wewnętrznego podokiennika na nowy PCV dostosowany swym wyglądem do wbudowanej stolarki okiennej oraz zabezpieczony tym samym impregnatem oraz fabrycznie wykończony. Prace towarzyszące, w tym: wywiezienie na wysyp starej stolarki i gruzu powstałego przy wymianie okien, prace murarsko-tynkarskie usuwające skutki prac głównych (uszczelnianie styków, naprawa tynków na ościeżach okiennych po stronie zewnętrznej i wewnętrznej) oraz naprawa lub wymiana podokienników zewnętrznych. Ze względu na ilość i znaczne zróżnicowanie stolarki, Zamawiający nie przewiduje przedstawienia rysunków. Obmiar wykonawczy stolarki okiennej wybrany Wykonawca będzie sporządzał w trybie roboczym, bezpośrednio przed jej wymianą w każdym lokalu. 4.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.42.10.00-4. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na 20 następujących zadań: Zadanie nr 1: ilość stolarki do wymiany: 59,11 m2 Zadanie nr 2: ilość stolarki do wymiany: 58,65 m2 Zadanie nr 3: ilość stolarki do wymiany: 69,03 m2 Zadanie nr 4: ilość stolarki do wymiany: 58,12 m2 Zadanie nr 5: ilość stolarki do wymiany: 49,11 m2 Zadanie nr 6: ilość stolarki do wymiany: 84,23 m2 Zadanie nr 7: ilość stolarki do wymiany: 59,20 m2 Zadanie nr 8: ilość stolarki do wymiany: 64,45 m2 Zadanie nr 9: ilość stolarki do wymiany: 73,44 m2 Zadanie nr 10: ilość stolarki do wymiany: 63,86 m2 Zadanie nr 11: ilość stolarki do wymiany: 61,98 m2 Zadanie nr 12: ilość stolarki do wymiany: 79,77 m2 Zadanie nr 13: ilość stolarki do wymiany: 68,91 m2 Zadanie nr 14: ilość stolarki do wymiany: 76,46 m2 Zadanie nr 15: ilość stolarki do wymiany: 58,03 m2 Zadanie nr 16: ilość stolarki do wymiany: 87,90 m2 Zadanie nr 17: ilość stolarki do wymiany: 76,76 m2 Zadanie nr 18: ilość stolarki do wymiany: 76,14 m2 Zadanie nr 19: ilość stolarki do wymiany: 60,87 m2 Zadanie nr 20: ilość stolarki do wymiany: 51,22 m2 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzenie ustalone na podstawie kosztorysów powykonawczych, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót oraz cen jednostkowych podanych w ofercie. Rozliczenie za wykonane prace odbywać się będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 8.Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ); 9.Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 10.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu umowę ubezpieczenia o wartości minimum 40.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie tygodnia od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach. 11.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 12.Zamawiający nie przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 55.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000 zł w ramach jednej umowy. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4/informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 5/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, wykonywanej w ramach jednej umowy. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ul.Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50-369 Wrocław, tel. 071 328 20 21, fax. 071 328 20 27, pokój nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ul.Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50-369 Wrocław, tel. 071 328 20 21, fax. 071 328 20 27, pokój nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 10/II/Z/08 Prezydenta Wrocławia z dnia 17.03.2008r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych ZADANIE nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 1: ilość stolarki do wymiany: 59,11 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 2: ilość stolarki do wymiany: 58,65 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 3: ilość stolarki do wymiany: 69,03 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 4: ilość stolarki do wymiany: 58,12 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 5: ilość stolarki do wymiany: 49,11 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 6: ilość stolarki do wymiany: 84,23 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 7: ilość stolarki do wymiany: 59,20 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 8: ilość stolarki do wymiany: 64,45 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 9: ilość stolarki do wymiany: 73,44 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 10: ilość stolarki do wymiany: 63,86 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 11: ilość stolarki do wymiany: 61,98 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 12: ilość stolarki do wymiany: 79,77 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 13: ilość stolarki do wymiany: 68,91 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 14: ilość stolarki do wymiany: 76,46 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 15: ilość stolarki do wymiany: 58,03 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 16: ilość stolarki do wymiany: 87,90 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 17: ilość stolarki do wymiany: 76,76 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 18: ilość stolarki do wymiany: 76,14 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 19: ilość stolarki do wymiany: 60,87 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych Zadanie nr 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach gminnych. Zadanie nr 20: ilość stolarki do wymiany: 51,22 m2 . Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej o powierzchni 1m 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.