eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 198589 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku , Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. CZĘŚĆ I - Zadanie I - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby digitalizacji zbiorów muzealnych zgodnie z załącznikiem nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. CZĘŚĆ II - Zadanie II- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby muzeum zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Przy realizacji wskazanych w pkt 1 CZĘŚCI - przedmiotu zamówienia: 2.1. W zakresie Części I zamówienia - Zadania I: 2.1.1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, itp. - w języku polskim, c) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, d) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we _Wzorze umowy_ stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. 2.1.2. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ. 2.2. W zakresie Części II zamówienia- Zadania II: 2.2.1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, itp. - w języku polskim, c) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we _Wzorze umowy_ stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ, 2.2.2. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 1b do SIWZ. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia i sposób jego wykonania dla poszczególnych części określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, na który składa się: a) załącznik nr 1a do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - zadania I b) załącznik nr 1b do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II - zadania II.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.71.30-9, 48.52.00.00-9, 72.00.00.00-5, 51.61.10.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.30.00-1, 30.23.46.00-4, 48.31.50.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ II zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał: - dla CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego obejmującego dostawę serwerów o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda z dostaw - dla CZĘŚCI 2 zamówienia - co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą _spełnia - nie spełnia_

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1). składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 3) w przypadku udokumentowanej niemożności dostarczenia zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.majdanek.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum na Majdanku, ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 14:00, miejsce: Ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Państwowe Muzeum na Majdanku, ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, w pokoju nr 1(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby digitalizacji zbiorów muzealnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad Państwowe Muzeum na Majdanku http://www.majdanek.eu/articles.php?aid=607&acid=69 3 z 4 21.08.2012 09:55 materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, itp. - w języku polskim, c) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, d) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we _Wzorze umowy_ stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. 2.Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9, 30.21.33.00-8, 30.23.71.30-9, 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby muzeum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, itp. - w języku polskim, c) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we _Wzorze umowy_ stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ, 2. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.50.00-9, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.30.00-1, 30.23.46.00-4, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.