Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Grodzisk Mazowiecki: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY
Numer ogłoszenia: 198588 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.17.20 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zatrudniają pracowników, którzy posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i ust.2 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 10. Wypełniony formularz OFERTY - stanowiący załącznik Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - stanowiący załącznik Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać usługę, stanowiący załącznik nr 6 wraz z kserokopiami certyfikatów uprawniających do przeglądów, konserwacji i napraw aparatury firmy Gambro, wystawione przez producenta sprzętu imiennie lub na firmę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalzachodni.pl Szpital Zachodni ul.Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: w dniu 02.09.2008 r. o godzinie 10:30 w Szpitalu Zachodnim, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
- Dostawa materiałów opatrunkowych nr 2.
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- "Zakup sensorów (czujników) pomiarowych do badań jakości powietrza na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki "
- Modernizacja parkingu oraz zatoki parkingowej przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.