eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Grodzisk Mazowiecki: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY
Numer ogłoszenia: 198588 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEGLĄDY OKRESOWE ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY DO HEMODIALIZY

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.17.20 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy, - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zatrudniają pracowników, którzy posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i ust.2 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 10. Wypełniony formularz OFERTY - stanowiący załącznik Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - stanowiący załącznik Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać usługę, stanowiący załącznik nr 6 wraz z kserokopiami certyfikatów uprawniających do przeglądów, konserwacji i napraw aparatury firmy Gambro, wystawione przez producenta sprzętu imiennie lub na firmę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalzachodni.pl Szpital Zachodni ul.Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: w dniu 02.09.2008 r. o godzinie 10:30 w Szpitalu Zachodnim, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.