eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-02

POZYCJA 19857

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nidzica: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, do kontaktów: Bonisławska Bożena, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313 w. 37, fax 089 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bippowiatnidzicki.pl(jednostki organizacyjne powiatu) Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Drogi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe na terenie powiatu nidzickiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000 euro i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 euro. - Zamówienie obejmuje wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową o łącznej długości 29,964 km (149 340,0 m kw.). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.06.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 10 000,00 zł Zadanie nr 2 - 10 000,00 zł i powinno być wniesione w terminie do dnia 26.04.2007 r. do godz. 9:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - Ilość osób - Minimalne kwalifikacje zawodowe Kierownik budowy - 1- 2 lata na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu: Typ i charakterystyka sprzętu - Minimalne wymagania (liczba jednostek) Szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni - 1 Specjalistyczny zestaw zespolony skrapiarka + rozsypywacz grysu (kombajn) z elektronicznym sterowaniem - 1 Walec samojezdny ogumiony 8 - 10 Mg Mg - 1; 3) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości 500 000,00 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 6) Udzielą gwarancji na okres 12 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na zał. Nr 1); b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( na zał. Nr 2 ); b) wykazu sprzętu (narzędzi i urządzeń) niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 3; c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów, stwierdzających że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na zał. Nr 4) - dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; d ) wykazu wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 5 (wykaz podwykonawców), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 5a. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, b) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnidzicki.pl(jednostki organizacyjne powiatu). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2007, godzina 09:45, Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój nr 9, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową dróg powiatowych łącznej długości 15,912 km (77 128,0 m kw.). 1) Krótki opis: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową nw. dróg powiatowych łącznej długości 15,912 km (77 128,0 m kw): 1. 1284N - dr. woj. Nr 542 - Lipówka - Dziurdziewo (odc. Lipówka - Dziurdziewo) - 0,946 km 2. 1540N - Turowo - Turówko - Wronowo (odc. Turowo - Turówko) - 1,000 km 3. 1546N - dr. Nr 1253 N - Kozłowo (odc. Zabłocie Kozłowskie - Kozłowo) - 1,881 km 4. 1548N - dr. Nr 1587 N - Krokowo - Napierki (odc. Napierki - Krokowo) - 4,150 km 5. 1528N - Witramowo - Łyna - dr. woj. Nr 545 (Nidzica) (odc. Żelazno - Bolejny) - 1,000 km 6. 1578N - Nidzica - Bartoszki (odc. Nidzica - Bartoszki) - 2,565 km 7. 1991N - dr. Nr 1550 N -dr. kraj. Nr 7 (odc. Kanigowo - dr. kraj. Nr 7) - 0,582 km, 8. 1613N - Robaczewo - Piotrowice - Stare Połcie - Janowiec Kościelny - Kołaki - Jabłonowo Adamy - Nowa Wieś Wlk. - gr. woj. (Grzebsk) (odc. Piotrowice - Nowa Wieś Dmochy) - 3,788 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: - Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000 euro i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 euro. - Zamówienie obejmuje wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową o łącznej długości 15,912 km ( 77.128,0 m kw. ). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową dróg powiatowych łącznej długości 14,052 km (72 212,00 m kw.). 1) Krótki opis: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową nw. dróg powiatowych łącznej długości 14,052 km (72 212,00 m kw.): 1. 1560N - dr. kraj. Nr 7 - Zabłocie Kanigowskie - Janowiec Kościelny - Bukowiec (dr. Nr 1619 N) (odc. Zabłocie Kanigowskie - Janowiec Kościelny) - 2,212 km 2. 1564N - Bukowiec Wlk. - Zaborowo (odc. Pawełki - Bukowiec) - 1,000 km 3. 1566N - Waśniewo Gwoździe - Krusze (odc. Waśniewo - Krusze) - 2,320 km, 4. 1613N - Robaczewo - Piotrowice - Stare Połcie - Janowiec Kościelny - Kołaki - Jabłonowo Adamy - Nowa Wieś Wlk. - gr. woj. (Grzebsk) odc. Nowa Wieś Wielka - gr. woj. Grzebsk) - 1,020 km 5. 1625N - Janowo - Zaborowo - Nowa Wieś Wlk. (odc. Zembrzus - Zaborowo) - 3,470 km 6. 1932N - Janowo - Ryki Borkowo (gr. woj.) (odc. Janowo - Ryki) - 1,030 km 7. 1574N - dr. woj. Nr 604 - Wichrówiec - Róg (odc. woj. Nr 604 - Zachy) - 3,000 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: - Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000 euro i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 euro. - Zamówienie obejmuje wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami kamiennymi i emulsją asfaltową o łącznej długości 14,052 km (72 212,00 m kw.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.06.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.