eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Cieszyn: Dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa
Numer ogłoszenia: 198540 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Cieszynie, ul. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513220, 8513270, fax 033 8511755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby zamawiającego produktów warzywnictwa i ogrodnictwa. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w następującym podziale: Część I: warzywa, Część II: ziemniak jadalny Część III : jabłka Część I Sukcesywna dostawa warzyw w następującym asortymencie i ilościach: L.p Nazwa Ilość kg. 1. Kapusta biała 3500,00 2. Kapusta czerwona 1320,00 3. Kapusta włoska 880,00 4. Buraki 3000,00 5. Marchew 6800,00 6. Cebula 4000,00 7. Pietruszka korzeń 2300,00 8. Seler korzeń 2700,00 9. Por 1400,00 10. Kalarepka 360,00 11. Ogórek zielony 600,00 12. Sałata zielona 120,00 13. Papryka 60,00 14. Rzodkiewka 90,00 15. Pomidory 800,00 16. Szczypior 50,00 17. Koperek 9,00 18. Pietruszka zielona 78,00 19. Czosnek 60,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw 1-3 razy na tydzień. Warzywa muszą być całe, zdrowe, jędrne bez oznak gnicia. Muszą mieć regularny kształt właściwy dla danej odmiany, wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń oraz bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny, więdnięcia i wyschnięcia. Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowana w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości. Część II Dostawa ziemniaka jadalnego w ilości 56000 kg (pakowanego w workach siatkowo-raszlowych po 30 kg), realizowana w czterech partiach 3x 15000 kg. oraz 1 x 11000 kg. Ziemniaki jadalne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z PN-75/R-74450. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: Ziemniaki jednolite odmianowo w partii. Kształt, barwa i przekrój bulw charakterystyczna dla danej odmiany, wielkość bulw: minimalna średnica poprzeczna dla bulw okrągłych i okrągło-owalnych - 35 mm; dla bulw podłużnych minimalna średnica poprzeczna 30 mm, a podłużna 2 razy większa od poprzecznej. Nie dopuszcza się: porośnięcia kiełkami powyżej 3 mm, nadmiernego zawilgocenia powierzchni, zaparzenia, zapleśnienia, zmarznięcia oraz zanieczyszczenia pozostałością środków ochrony roślin w formie stałej, ciekłej lub z wyczuwalnym obcym zapachem. Część III Sukcesywna dostawa jabłek w ilości 10700 kg.. Jabłka powinny być równe a waga pojedynczego jabłka powinna mieścić się w granicach 100g. - 150 g. Dostarczany asortyment winien być świeży i pozwalać na przechowywanie przez okres co najmniej 7 dni. Częstotliwość realizacji dostaw 1-3 razy na tydzień. Jabłka stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne PN-84/R-75024 Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowana w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.11.21.00 - 01.11.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 lit. a-d, b. spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) Dla części I : -wypełniona i podpisana oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2a do SIWZ), -parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ), co stanowić będzie akceptację jej warunków. Miejsca wykropkowane należy uzupełnić, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), -wykaz samochodów dopuszczonych przez właściwy terenowo Inspektorat Sanitarny, którymi wykonawca będzie realizował zamówienie. Wykaz winien zawierać markę, typ nadwozia, rocznik i nr rejestracyjny. b) Dla części II : -wypełniona i podpisana oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2b do SIWZ), -parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3b do SIWZ), co stanowić będzie akceptację jej warunków. Miejsca wykropkowane należy uzupełnić, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), -wykaz samochodów dopuszczonych przez właściwy terenowo Inspektorat Sanitarny, którymi wykonawca będzie realizował zamówienie. Wykaz winien zawierać markę, typ nadwozia, rocznik i nr rejestracyjny. c) Dla części III : -wypełniona i podpisana oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2c do SIWZ), -parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3c do SIWZ), co stanowić będzie akceptację jej warunków. Miejsca wykropkowanenależy uzupełnić. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), -wykaz samochodów dopuszczonych przez właściwy terenowo Inspektorat Sanitarny, którymi wykonawca będzie realizował zamówienie. Wykaz winien zawierać markę, typ nadwozia, rocznik i nr rejestracyjny. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Umowa musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. b. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. c. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela czy partnera wiodącego. d. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. e. Przedstawiciel, czy wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. f. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Cieszynie, ul. B. Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.11.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa warzyw w następującym asortymencie i ilościach: L.p Nazwa Ilość kg. 1. Kapusta biała 3500,00 2. Kapusta czerwona 1320,00 3. Kapusta włoska 880,00 4. Buraki 3000,00 5. Marchew 6800,00 6. Cebula 4000,00 7. Pietruszka korzeń 2300,00 8. Seler korzeń 2700,00 9. Por 1400,00 10. Kalarepka 360,00 11. Ogórek zielony 600,00 12. Sałata zielona 120,00 13. Papryka 60,00 14. Rzodkiewka 90,00 15. Pomidory 800,00 16. Szczypior 50,00 17. Koperek 9,00 18. Pietruszka zielona 78,00 19. Czosnek 60,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw 1-3 razy na tydzień. Warzywa muszą być całe, zdrowe, jędrne bez oznak gnicia. Muszą mieć regularny kształt właściwy dla danej odmiany, wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń oraz bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny, więdnięcia i wyschnięcia. Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowana w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8, 01.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ziemniaka jadalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaka jadalnego w ilości 56000 kg (pakowanego w workach siatkowo-raszlowych po 30 kg), realizowana w czterech partiach: - pierwsza dostawa w ilości 15 000 kg. w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy - druga dostawa w ilości 15 000 kg. w I połowie stycznia 2008r. - trzecia dostawa w ilości 15 000 kg. w I połowie marca 2008r. - czwarta dostawa w ilości 11 000 kg. w I połowie kwietnia 2008r. Ziemniaki jadalne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z PN-75/R-74450. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: Ziemniaki jednolite odmianowo w partii. Kształt, barwa i przekrój bulw charakterystyczna dla danej odmiany, wielkość bulw: minimalna średnica poprzeczna dla bulw okrągłych i okrągło-owalnych - 35 mm; dla bulw podłużnych minimalna średnica poprzeczna 30 mm, a podłużna 2 razy większa od poprzecznej. Nie dopuszcza się: porośnięcia kiełkami powyżej 3 mm, nadmiernego zawilgocenia powierzchni, zaparzenia, zapleśnienia, zmarznięcia oraz zanieczyszczenia pozostałością środków ochrony roślin w formie stałej, ciekłej lub z wyczuwalnym obcym zapachem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8, 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa jabłek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa jabłek w ilości 10700 kg.. Jabłka powinny być równe a waga pojedynczego jabłka powinna mieścić się w granicach 100g. - 150 g. Dostarczany asortyment winien być świeży i pozwalać na przechowywanie przez okres co najmniej 7 dni. Częstotliwość realizacji dostaw 1-3 razy na tydzień. Jabłka stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne PN-84/R-75024 Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowana w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8, 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.