eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa szczepionki przeciw grypie - znak sprawy ZP/5/2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Łódź: dostawa szczepionki przeciw grypie - znak sprawy ZP/5/2009r.
Numer ogłoszenia: 198536 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie , ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, faks 042 6371373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlodzpolesie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szczepionki przeciw grypie - znak sprawy ZP/5/2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa szczepionki przeciw grypie na sezon 2009/2010 dla potrzeb przeprowadzenia szczepień ochronnych mieszkańców miasta Łodzi, zgodnie z programem szczepień przeciw grypie, koordynowanym przez Wydział Zdrowia Publicznego Urzędu Miasta Łodzi. Przewidywana ilość zakupu szczepionek 4.400 szt. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szczepionki jw. wraz z transportem do niżej wskazanych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi: 1) Przychodnia Nr 31, ul. M. Skłodowskiej - Curie 15/17, 2) Przychodnia Nr 32, ul. Cmentarna 10a, 3) Przychodnia Nr 33, ul. Kasprzaka 27, 4) Przychodnia Nr 34, ul. Garnizonowa 38 oraz filia ul. Srebrzyńska 75, 5) Przychodnia Nr 35, ul. Wileńska 25, 6) Przychodnia Nr 36, ul. Olimpijska 7a, 7) Przychodnia Nr 37, ul. Kusocińskiego 140a, 8) Przychodnia Nr 39, ul. Maratońska 71 3.Ilość szczepionek przeznaczonych do poszczególnych przychodni zostanie określona po podpisaniu umowy, odrębnym harmonogramem. 4.Dostawy będą wykonywane wg potrzeb - na zgłoszenie telefoniczne lub faksem. 5.Oferowane szczepionki muszą być pakowane indywidualnie, w pojedyncze opakowania - igłostrzykawka oraz zawierać ulotki informacyjne o szczepionce. 6.Z chwila rozpoczęcia dostaw, szczepionki muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP, wydane przez ministra właściwego ds. zdrowia lub Radę lub Komisję Europejską, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Z 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) na sezon 2009/2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. zapewnią niezmienność ceny szczepionki przez cały okres realizacji zamówienia, 6. akceptują w całości wzór umowy, 7. spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji i w ustawie - Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w specyfiikacji, Wykonawca załączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawną, obowiązuje dołączenie umowy tej spółki. 4. Wypełniony formularz ofertowo - cenowy - załącznik nr 2. 5. Aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP, wydane przez ministra właściwego ds. zdrowia lub Radę lub Komisję Europejską, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Z 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) na sezon 2009/2010 lub dokument potwierdzający zgłoszenie o dopuszczenie do stosowania na terenie RP. 6. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - jeśli dotyczy. 8. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3. 9. Oryginała lub notarialnie potwierdzoną kserokopie pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 10. Uzupełnienie złożonych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. 12. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania przetargowego 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1. oraz 2. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 14.1. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 14.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 14.3. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź - Polesie ul. Andrzeja Struga 86 90-557 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, SEKRETARIAT, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.