eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Grójec: Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu
Numer ogłoszenia: 198497 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3411 , 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6662250, faks 048 6662394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3411.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii przesyłowych (magistral) w instalację odgromową (przeciwprzeciążeniową) zabezpieczającą przed działaniem wyładowań atmosferycznych powodujących uszkodzenie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu opartych na centrali GALAXY 512 w: JW. 3411 Grójec w m. Grójec woj. mazowieckie; JW. 3411 w m. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.20.00 - 29.85.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Na potwierdzenie w/w warunków wykonawcy zobowiązani są: 1. Wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 2. Wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: a) posiadają poświadczenia bezpieczeństwa Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, a także pracownicy przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia, o klauzuli minimum POUFNE, b) zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 3. Posiadać Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (art.18 ust. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych). 4. Posiadać kancelarię tajną (art.50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych). 5. Zatwierdzić projekt umowy. 6. Wypełnić formularz ofertowy (Załącznik nr 1). 7. Wypełnić formularz cenowy (Załącznik nr 2). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do ofert wszystkie wypełnione druki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1); 7. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Załącznik nr 2). 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarciu umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 500 tys. PLN). 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Oryginały lub kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum, POUFNE; 4. Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Oryginał lub kserokopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia. 6. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa. 7. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 7 do SIWZ); W/w dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3411.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: referent27@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej Nr 3411, budynek nr 8, w GRÓJCU, w godz. od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku, osobiście lub drogą pocztową..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja SSWiN w m. Grójec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii przesyłowych (magistral) w instalację odgromową (przeciwprzeciążeniową) zabezpieczającą przed działaniem wyładowań atmosferycznych powodujących uszkodzenie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu opartych na centrali GALAXY 512 w: JW. 3411 Grójec w m. Grójec woj. mazowieckie;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja SSWiN w m.Lidzbark Warmiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii przesyłowych (magistral) w instalację odgromową (przeciwprzeciążeniową) zabezpieczającą przed działaniem wyładowań atmosferycznych powodujących uszkodzenie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu opartych na centrali GALAXY 512 w: JW. 3411 w m. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.