To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Katowice: Wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: POLICJANT - WSZECHSTRONNOŚĆ I PROFESJONALIZM
Numer ogłoszenia: 198472 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137388 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: POLICJANT - WSZECHSTRONNOŚĆ I PROFESJONALIZM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy(KPP) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: POLICJANT - WSZECHSTRONNOŚĆ I PROFESJONALIZM Zamówienie obejmuje przeszkolenie 60 osób w 5 grupach szkoleniowych (1 grupa = 12 osób). Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: 1 grupa w okresie od 1.08.2013 r. do 31.10.2013 r. 1 grupa w okresie od 1.09.2013 r. do 30.11.2013 r. 1 grupa w okresie od 1.10.2013 r. do 31.12.2013 r. 1 grupa w okresie od 1.12.2013 r. do 28.02.2014 r. 1 grupa w okresie od 1.01.2014 r. do 31.03.2014 r. Zgodnie z założeniami projektowymi Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić kursy w Katowicach oraz we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach z terenu województwa śląskiego w tym w miejscowościach, w których znajdują się Oddziały Terenowe WORD Katowice: Katowice ul. Francuska 78 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 56 Tychy ul. Jana Pawła II 3 Bytom ul. Strzelców Bytomskich 98 Rybnik ul. Ekonomiczna 21 Jastrzębie Zdrój ul. Armii Krajowej 31. Dokładny termin rozpoczęcia oraz miejsce organizacji kursów (teren województwa śląskiego) Zamawiający ustali z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie - najpóźniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. Liczba godzin zajęć teoretycznych KPP: 25 h/ 1 grupę Liczba godzin zajęć praktycznych KPP: 41 h /1 grupę. Zajęcia dla 1 grupy szkoleniowej należy zorganizować w ciągu 11 dni, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych oraz w soboty i niedziele. Liczba godzin zajęć w danym dniu nie może przekraczać 6 godzin. Liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru. Wykonawca zapewnia: -bazę lokalową oraz dydaktyczną odpowiednią do przeprowadzenia zajęć oraz wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych zgodnych z tematyką kursu. Wyżej określone wymagania muszą być potwierdzone decyzją wydaną przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego kurs. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę w województwie, w którym wojewoda każdorazowo wydaje zatwierdzenie programu kursu KPP, a jego oferta jest ofertą najkorzystniejszą w przetargu na prowadzenie kursu KPP - jest zobowiązany do dostarczenia wymaganego zatwierdzenia programu kursu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Dokładny termin Zamawiający ustali z Wykonawcą najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem kursu. -materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu -zaświadczenia ukończenia kursu -egzamin teoretyczny i praktyczny dla wszystkich uczestników kursu zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) Wykonawca zobowiązany jest do: -oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia poprzez wywieszenie plakatu lub baneru, przekazanych przez Zamawiającego zawierających informacje o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -przeprowadzenia kursu zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć -przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu nie później niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia kursu oraz stałej jego aktualizacji -niezwłocznego informowania Koordynatora projektu lub Specjalistę ds. szkoleń i kursów o nie zgłoszeniu się skierowanego Uczestnika Projektu na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację kursu -zapewnienia podczas zajęć teoretycznych przerwy obiadowej (Zamawiający przewiduje catering) -zapewnienia możliwości spożycia posiłku -prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu składającego się między innymi z programu i harmonogramu kursu, list obecności z potwierdzeniem skorzystania z cateringu oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych według wzorów przekazanych przez Zamawiającego -przekazania Zamawiającemu oryginału w/w dokumentacji wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym z prowadzonej dokumentacji w następnym tygodniu po dniu zakończenia szkolenia -wydania uczestnikom zaświadczenia ukończenia kursu oraz przekazania ich kopii wraz z oryginałem listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń Zamawiającemu -przeprowadzenia egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestników kursu -przekazania zamawiającemu kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu -wydania uczestnikom oryginału dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień po zaliczonym egzaminie o którym mowa § 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) oraz przekazania ich kopii wraz z oryginałem listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń Zamawiającemu -wystawienia rachunku/faktury za wykonaną usługę w następnym tygodniu po dniu zakończenia szkolenia z terminem płatności 14 dni. Zamawiający ma prawo do; -kontroli efektywności i prawidłowości przeprowadzonych zajęć -kontroli frekwencji Uczestników -kontroli, czy szkolenie prowadzone jest przez osobę uprawnioną i wskazaną w harmonogramie - wglądu do dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją zamówienia - nieodpłatnego wykorzystania wizerunku Wykonawcy w materiałach promocyjno - informacyjnych w ramach realizowanego Projektu oraz zatrudnionych przez niego wykładowców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: POLICJANT - WSZECHSTRONNOŚĆ I PROFESJONALIZM.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
- Security Training and Consulting Sp. z o.o., ul. Wały Dwernickiego 117/121, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.