eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Zblewo: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 19842 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo , ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 058 5884381, faks 058 5884569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie letnim na terenie gminy Zblewo w następujących sołectwach: Zblewo, Bytonia, Pinczyn, Cis, Miradowo, Borzechowo, Radziejewo, Karolewo, Jezierze, Kleszczewo, Pałubinek, Mały Bukowiec, Lipa Góra, Białachowo, Tomaszewo, Semlin, Zawada. Przedmiotem zamówienia objęte są roboty polegające na bieżącym utrzymaniu dróg a w szczególności: remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na zimno; równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych; wykaszanie poboczy; budowa i remonty przepustów drogowych, montaż znaków drogowych. 2.Zakres i sposób wykonania robót: a) Remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych: dostarczenie pełnowartościowego kruszywa drogowego (tłuczeń, kliniec kamienny lub betonowy) lub mieszanki z kruszyw naturalnych na wskazane odcinki dróg gminnych i wewnętrznych o frakcji: pospółka, grys 0-12 mm, kruszywo łamane 0-31,5 mm, kruszywo łamane 0-63 mm. Rozścielenie kruszywa i wyprofilowanie nawierzchni oraz zagęszczenie za pomocą walca lub zagęszczarki. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego kruszywa oraz cena za jedną tonę kruszywa określona w ofercie Wykonawcy. b)Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera. Zakres prac obejmuje: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru pisaku i pyłu, pokrycie oczyszczonych miejsc metodą natryskową za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem, wypełnienie pod ciśnieniem ubytków grysem 8/11 otoczonym emulsją asfaltową, wypełnienie pod ciśnieniem pozostałą część ubytków grysem frakcji 2/5 mm otoczonym emulsja asfaltową, posypanie powierzchni wyremontowanego miejsca suchym grysem 2/5 mm bez spoiwa, pokrycie wyremontowanych miejsc prostokątem metoda utrwalenia powierzchniowego, uprzątniecie miejsc po wykonanym remoncie, zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania pionowego, udostępnienie miejsca po remoncie dla ruchu. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego materiału bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz cena za jedną tonę materiału określona w ofercie Wykonawcy. c) Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na zimno. Zakres prac obejmuje: pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta, usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno - suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, pisaku i pyłu, posmarowanie lepikiem podłoża i krawędzi w miejscu napraw, rozłożenie mieszanki mineralno asfaltowej na zimno, rozłożenie na mieszance mineralno - asfaltowej grysu granitowego frakcji 2-8 mm, zagęszczenie grysu, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego materiału bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz cena za jedną tonę materiału określona w ofercie Wykonawcy. d) Równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych: Podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu i środków transportowych do prac w zakresie bieżącego utrzymania dróg: wywrotka o ładowności 14 ton - 2 szt., wywrotka o pojemności min. 8 ton - 1 szt., równiarka - 1 szt., walec - 1 szt., ciągnik siodłowy samowyładowczy - 3 szt., koparka ładowarka - 1 szt., koparka gąsienicowa o poj. łyżki 1,2 m3 - 1 szt., koparka kołowa o poj. łyżki 1,0 m3 - 1 szt. Ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 m-godzina. Podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedną godzinę określona w ofercie Wykonawcy. e)Wykaszanie poboczy: Podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu do prac polegających na wykaszaniu poboczy drogowych: ciągnik z urządzeniem koszącym (z kierowcą). Ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru : 1 m2. Podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość m2 wykoszonych poboczy określona w ofercie Wykonawcy. f)Budowa i remonty przepustów drogowych: Montaż nowych i remont starych przepustów drogowych o średnicy O 500. Materiał po stronie Zamawiającego. Jednostka obmiaru: 1 metr bieżący. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 metra bieżącego wbudowanego przepustu drogowego. g)Montaż znaków drogowych: Montaż oznakowania pionowego wraz ze słupkiem stalowym oraz posadowienie - obsypka betonowa. Jednostka obmiaru: 1 sztuka. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 sztuki słupka stalowego wraz z zamocowaniem i posadowieniem w gruncie. Zakup znaku po stronie Zamawiającego, słupek po stronie Wykonawcy. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Koszt wykonania prac i wszystkich innych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty. h) Udrażnianie studni chłonnych i czyszczenie wpustów ulicznych, Udrażnianie studni chłonnych należy wykonać ręcznie lub mechanicznie przy użyciu łopat lub ładowarek czerpakowych z zastosowaniem wyciągarek, przez usunięcie najwyższej warstwy z piasku, zamulonej nagromadzonym osadem i namułem. Wybrany osad lub zużyty materiał filtracyjny należy wywieść dowolnym środkiem transportu na składowisko odpadów. W zakresie czyszczenia wpustów ulicznych należy: oznakowanie i zabezpieczenie prac, demontaż kraty rusztu na wpuście, ręczne lub mechaniczne usuniecie osadów i innych nieczystości stałych z wpustu wraz osadnikiem w całym jego przekroju, usunięcie zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez przepłukanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest bardzo zbitymi osadami udrożnienie przez przepychanie, dokładne ręczne oczyszczenie elementów stalowych i żeliwnych kraty, dotyczy to w szczególności zawiasów przy wpustach starego typu, sprawdzenie stanu technicznego wpustu, montaż kraty rusztu na wpuście, wywóz nieczystości na miejsce wysypu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót cena 1 szt. udrożnionej studni chłonnej lub oczyszczonego wpustu ulicznego. Uwaga W przypadku, gdy czyszczenie odbywa się ręcznie i osady zanieczyszczenia, przed załadunkiem na samochód, odkładane są na nawierzchnie ulicy, należy po zakończonym czyszczeniu wpustu dokładnie posprzątać nawierzchnię, a w razie konieczności spłukać wodą. Zabrania się składowania osadów na terenach zielonych, trawnikach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.02.2015 r. do godz. 13.00. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Skórczu Oddział Zblewo nr konta: nr 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016 - numer sprawy ZRG.271.1.2015. 6. Wadium w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2- 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu załączonego do oferty, przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp. 8. Zwrot wadium lub jego zatrzymanie nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostaną uznane za odrzucone.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie co najmniej jednej roboty, która odpowiada swoim rodzajem i wartością roboty stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie ujęte roboty zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te roboty, które odpowiadają poniższemu warunkowi. Wymagane jest zrealizowanie co najmniej wykonanie 1 roboty związanej z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie: Remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych (1 robota), Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera (1 robota - dla powierzchni min. 1000 m2), Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanka mineralno - asfaltową na zimno (1 robota - dla min. 30 ton). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie posiadania niżej wymienionego sprzętu technicznego (sprzęt może być własny lub wynajęty) poprzez wykaz środków trwałych. Za środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne uważa się składniki majątkowe, o których mowa w ustawie o PIT.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi (min. w ograniczonym zakresie) wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) czy odpowiednich wcześniejszych przepisów i należące do samorządu zawodowego lub uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18.03.2008 r. oraz posiadające doświadczenie do funkcji jakie zostaną im powierzone, na odpowiednim stanowisku, a) projektant specjalności z zakresu robót drogowych - 1 osoba posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia powyżej wymienionymi osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonywać wyżej wymienione funkcje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych 00 100). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas przystapienia Wykonawcy do realizacji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zblewo ul. Główna 40 83-210 Zblewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Zblewo ul. Główna 40 83-210 Zblewo pokój nr 7 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.