eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu i oprogramowania do Laboratorium Informatyki Medycznej na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Szczecin: Dostawa sprzętu i oprogramowania do Laboratorium Informatyki Medycznej na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 198378 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113234 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania do Laboratorium Informatyki Medycznej na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem na wyposażenie Laboratorium Informatyki Medycznej Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający wyodrębnia w zamówieniu 5 samodzielnych części, z których każda nazywana jest w specyfikacji zadaniem. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu i wyposażenia w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Sprzęt opisany w Załączniku nr 1 specyfikacji został opisany z dodatkowym wyodrębnieniem pod nazwą podzadanie. Ilość podzadań w ramach każdego z zadań określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Podzadanie stanowi część zamówienia w ramach zadania. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie go zamawiającemu. W zakresie oprogramowania (dotyczy Zadanie 1 podzadanie 1.2, 1.3 i 1.4; Zadanie 3 podzadanie 3.2; Zadanie 4 podzadanie 4.1-4.5 oraz Zadanie 5 załącznika nr 1 specyfikacji), dostawa, oprócz jego dostarczenia, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do oprogramowania w zakresie licencji bezterminowej, pełnej, jednostanowiskowej. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 49. Wymagane jest, aby dostawca zapewnił we własnym zakresie wniesienie sprzętu do pomieszczenia. Oprócz czynności wskazanych powyżej dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie czynności montażu (zainstalowania) sprzętu wymienionego w Zadaniu 3 podzadanie 3.1 Załącznika nr 1 specyfikacji oraz jego pierwsze próbne uruchomienie, uruchomienia po dostawie wymagać będzie również sprzęt wymieniony w Zadaniu 4 podzadanie 4.3 Załącznik nr 1 specyfikacji, a także przeprowadzenie testów weryfikujących poprawność działania uruchomionego sprzętu. W przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy sprzętu, po jego dostarczeniu zamawiającemu. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania ze sprzętu (instrukcja obsługi), b) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 12-14 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Szczegółowy opis w SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 33.12.14.00 - Audiometry 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Wyposażenie realizowanego budynku dydaktycznego Wydziału Informatyki i Biblioteka Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie realizowany w ramach działania 13.1 priorytetu XIII POIiŚ; nr umowy UDA -POIS.13.01-003/08-00...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADUNIX Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29597,20

  • Oferta z najniższą ceną: 28352,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29597,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RYNEK 13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki Spółka Jawna, Plac Gen.J.Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68496,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13011,30

  • Oferta z najniższą ceną: 13011,30 / Oferta z najwyższą ceną: 13718,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.