eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Wykonanie prac remontowych na obiektach (Zadania remontowe), należących do Nadleśnictwa Konin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Konin: Wykonanie prac remontowych na obiektach (Zadania remontowe), należących do Nadleśnictwa Konin
Numer ogłoszenia: 198374 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konin , ul. Gajowa 2, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2424739, faks 0-63 2454818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// konin.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny:Lasy Państwowe,Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych na obiektach (Zadania remontowe), należących do Nadleśnictwa Konin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynków Nadleśnictwa Konin. Zakres robót dla poszczególnych Zadań przedstawiono poniżej: Zadanie nr 1. Budynek mieszkalny 2-rodzinny nr inw.110/382 Leśniczówka Smólniki w m. Leśnictwo, gm. Ślesin Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo związane z naprawą obiektu i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Naprawa stropodachu - Łazienka-sufit podwieszany + malowanie -Wymiana rynien i rur spustowych -Naprawa schodów -Wymiana drzwi garażowych -Naprawa cokołów budynku -Wymiana opasek i wjazdu do garażu -Częściowa naprawa ogrodzenia ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym Zadanie nr 2.Budynek mieszkalny leśniczówki Grąblin, nr inw. 110/78 Grąblin, gm Kramsk Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z częściowym ociepleniem obiektu, naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Ocieplenie części ścian Poddasza i stropu Poddasza -Wymiana części stolarki drzwiowej -Wymiana posadzek w: Przedsionek, Korytarz, WC i wejście do budynku -Ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu WC wraz z montażem armatury -Malowanie pomieszczeń: Przedsionek, Korytarz, WC Wykonanie opaski i dojścia do budynku ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym Zadanie nr 3.Budynek mieszkalny leśniczówki Belny, nr inw. 110/430 Belny, gm Sompolno Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo związane z naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Wykonanie posadzki na tarasie nad Kancelarią i naprawa balustrad -Wymiana posadzki w pomieszczeniu Kancelarii wraz z malowaniem -Wymiana drzwi garażowych -Wykonanie opaski i dojścia do budynku ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym Zadanie nr 4. Budynek administracyjno - biurowy Nadleśnictwa Konin, nr inw. 105/144, Konin ul. Gajowa 2 Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Malowanie elewacji budynku -Remont WC na Parterze -Malowanie klatki schodowej, częściowe położenie Gemalitu ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres robót zawarty jest przedmiarze robót dla poszczególnych zadań remontowych ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być roboty polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia , które stanowiły przedmiot zamówienia podstawowego w wielkości nie przekraczającej łącznie 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium dla poszczególnych Zadań remontowych w wysokości: Zadanie nr 1. - 1300,0 zł Zadanie nr 2. - 600,0 zł Zadanie nr 3. - 600,0 zł Zadanie nr 4. - 400,0 zł Każde Zadanie remontowe wymaga odrębnego wniesienia wadium, wraz z adnotacją, którego zadania wadium dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/ oraz załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// konin.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego. Konin ul. Gajowa 2 pokój Nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Konin ul. Gajowa 2 pokój Nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Budynek mieszkalny 2-rodzinny nr inw.110/382,Leśniczówka Smólniki w m. Leśnictwo, gm. Ślesin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo związane z naprawą obiektu i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Naprawa stropodachu - Łazienka-sufit podwieszany + malowanie -Wymiana rynien i rur spustowych -Naprawa schodów -Wymiana drzwi garażowych -Naprawa cokołów budynku -Wymiana opasek i wjazdu do garażu -Częściowa naprawa ogrodzenia ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.Budynek mieszkalny leśniczówki Grąblin, nr inw. 110/78, Grąblin, gm Kramsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z częściowym ociepleniem obiektu, naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Ocieplenie części ścian Poddasza i stropu Poddasza -Wymiana części stolarki drzwiowej -Wymiana posadzek w: Przedsionek, Korytarz, WC i wejście do budynku -Ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu WC wraz z montażem armatury -Malowanie pomieszczeń: Przedsionek, Korytarz, WC Wykonanie opaski i dojścia do budynku ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.Budynek mieszkalny leśniczówki Belny, nr inw. 110/430 ,Belny, gm Sompolno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo związane z naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Wykonanie posadzki na tarasie nad Kancelarią i naprawa balustrad -Wymiana posadzki w pomieszczeniu Kancelarii wraz z malowaniem -Wymiana drzwi garażowych -Wykonanie opaski i dojścia do budynku ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Budynek administracyjno - biurowy Nadleśnictwa Konin,nr inw. 105/144, Konin ul. Gajowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z naprawami i polepszeniem jego walorów użytkowych. Zakres robót: -Malowanie elewacji budynku -Remont WC na Parterze -Malowanie klatki schodowej, częściowe położenie Gemalitu ,oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w Przedmiarze robot i Opisie technicznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.