eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót budowlano-remontowych w Ośrodku Wypoczynkowym NBP GUZIANKA w Rucianem-Nidzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Olsztyn: Wykonanie robót budowlano-remontowych w Ośrodku Wypoczynkowym NBP GUZIANKA w Rucianem-Nidzie
Numer ogłoszenia: 198359 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270501, fax 089 5270851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-remontowych w Ośrodku Wypoczynkowym NBP GUZIANKA w Rucianem-Nidzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe obejmujące wykonanie : 1) w budynku głównym - zabezpieczenie elewacji od strony jeziora przed korozją biologiczną (malowanie farbą silikatową), malowanie tynków słupów i biegów schodów prowadzących na taras budynku, czyszczenie schodów zewnętrznych, wymiana wykładziny dywanowej na PCV w pomieszczeniu kawiarni, usunięcie nieszczelności rynien i rur spustowych. 2) w domkach parterowych (16 szt.) - wymiana okien i drzwi tarasowych, demontaż okiennic, wymiana obróbek blacharskich, wymiana wykładziny dywanowej na posadzkę z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, malowanie elewacji, czyszczenie dachów z mchu i glonów, wymiana opaski żwirowej na polbruk, 3) w domkach piętrowych (11 szt.) - wymiana okien, demontaż okiennic, wymiana obróbek blacharskich, wymiana wykładziny dywanowej na posadzkę z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, malowanie elewacji, czyszczenie dachów z mchu i glonów, wymiana opaski żwirowej na polbruk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność zgodną z charakterem przedmiotowego zamówienia, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a szczególności wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN netto, polegające na wykonaniu robót budowlano-remontowych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (warunek oceniany pod względem stopnia spełnienia), 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a szczególności co najmniej 1 osobą, która posiada prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ich znaczenie: 2.1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oświadczeń lub dokumentów. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 2.3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 1.3. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana następująco: - za każde należycie zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN netto (nie więcej niż 10 zamówień) Wykonawca otrzyma 10 pkt. - max. 100 pkt. - Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 2.4. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3., dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów, a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wpływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu wartości roboty o najwyższej wartości z wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 2.5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3. i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.4., dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 3, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca załączy: 1.1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom budowlano-remontowym o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN netto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.2.2. wykaz kadry technicznej przewidzianej do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.2.3. kopie uprawnień osoby przewidzianej do kierowania robotami (pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie). 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być dokonane w sposób umożliwiający identyfikację osoby poświadczającej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 10-959 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17 - biuro przepustek w holu głównym na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Finansowanie projektu/programu ze środków Unii Europejskiej - NIE. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.