eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BUDYNKACH GOSPODARCZYCH, REMONT OGRODZENIA I ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Wyszków: WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BUDYNKACH GOSPODARCZYCH, REMONT OGRODZENIA I ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH
Numer ogłoszenia: 198349 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wyszków , Leszczydół Nowiny, ul. Leśników 27, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 7425047, 7425046, 7429536, faks 29 7430224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wyszkow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BUDYNKACH GOSPODARCZYCH, REMONT OGRODZENIA I ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BUDYNKACH GOSPODARCZYCH, REMONT OGRODZENIA I ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100) Zadanie nr 2 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. - wykonał min. jedno zamówienie rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. między innymi remont budynku mieszkalnego, gospodarczego ogrodzenia lub wymiana pokrycia dachu za kwotę min. 100 000,00 zł brutto. Oferenci składający ofertę na obie części zamówienia winni wykazać min. dwa zamówienia opisane jak wyżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponuje kierownikiem budowy (lub kierownikiem robót), który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. Okoliczności i Warunki, na jakich Zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej Umowy podczas realizacji inwestycji: a) związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji inwestycji; b) wynikające z nieprzewidzianych sytuacji takich jak siła wyższa, kolizje transportowe, komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy, poprzez zmianę terminu realizacji inwestycji. c) siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. 3. Ponadto dopuszczalne będą zmiany umowy dotyczące: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zmiana umowy następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wyszkow.warszawa.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT OGRODZENIA, ELEWACJI NA BUDYNKACH GOSPODARCZYCH ORAZ MALOWANIE ELEWACJI LEŚNICZÓWEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT OGRODZENIA W LEŚNICZÓWCE KNUROWIEC NR 87 - działka nr 386/5 w miejscowości Nowa Wieś, gm Brańszczyk 1. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych długości ok. 388,0 mb oraz ogrodzenia ze sztachet ok. 154,0 mb, 2. Wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej na słupkach stalowych z rur obsadzonych w cokole o łącznej długości ok. 196,0 mb, 3. Wykonanie ogrodzenia frontowego ze sztachet olchowych impregnowanych w ramach na słupkach stalowych z rur i poręczy z profili stalowych oraz bramy z furtką obsadzonej na słupkach przybramowych z cegły klinkierowej o łącznej długości 149,0 mb, 4. Montaż bramy wjazdowej przesuwnej z rozbiórki, bramy z furtkami ze sztachet oraz furtki stalowej, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO W LEŚNICZÓWCE SOMIANKA NR 67 - działka nr 709 w miejscowości Somianka, gm Brańszczyk 1. Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV koloru brązowego, 2. Trzykrotne malowanie stolarki drzwiowej środkiem o parametrach nie gorszych jak drewnochron z woskiem koloru brązowego, 3. Uzupełnienie tynków ścian elewacji i malowanie farbą emulsyjną kolorową, 4. Wykonanie opaski budynku z kostki brukowej 6 cm. REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO W LEŚNICZÓWCE NATALIN NR 203 - działka nr 2066 w miejscowości Turzyn, gm Brańszczyk 1. Wymiana stolarki okiennej stalowej i drewnianej, 2. Wymiana stolarki drzwiowej i wrót, 3. Uzupełnienie tynków ścian elewacji i malowanie farbą emulsyjną kolorową, 4. Wykonanie opaski budynku z betonu, 5. Wykonanie wiaty na drewno na poduchach z betonu. MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU W LEŚNICZÓWCE WIŚNIEWO 60 - działka nr 630 w miejscowości Wiśniewo , gm Ostrów Mazowiecka 1. Trzykrotne pomalowanie elewacji środkiem o parametrach nie gorszych jak drewnochron z woskiem, 2. Trzykrotne pomalowanie balustrad na tarasach i schodach środkiem o parametrach nie gorszych jak drewnochron z woskiem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH NA BYDYNKACH GOSPODARCZYCH ORAZ MALOWANIE ELEWACJI LEŚNICZÓWEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO W LEŚNICZÓWCE CZARY NR 24 - działka nr 24 w miejscowości Jarząbka, gm Wąsewo 1. Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowych falistych na blachę trapezową powlekaną koloru zielonego, 2. Utylizacja eternitu - transport i utylizacja eternitu ma być przeprowadzona przez podmiot do tego uprawniony (posiada zezwolenie właściwego starosty), 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, 4. Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV koloru brązowego, 5. Wymiana stolarki drzwiowej i wrót drewnianych, 6. Trzykrotne malowanie wrót drewnianych istniejących środkiem o parametrach nie gorszych jak drewnochron z woskiem, 7. Uzupełnienie tynków ścian elewacji i malowanie farbą emulsyjną kolorową, 8. Wykonanie nowej instalacji odgromowej. REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO W LEŚNICZÓWCE JEZIORKO NR 129 - działka nr 266 w miejscowości Przyjmy k/Poręby 1. Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowych falistych na blachę trapezową powlekaną koloru zielonego, 2. Utylizacja eternitu - transport i utylizacja eternitu ma być przeprowadzona przez podmiot do tego uprawniony (posiada zezwolenie właściwego starosty), 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, 4. Wykonanie nowej instalacji odgromowej, 5. Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV koloru brązowego, 6. Wymiana stolarki drzwiowej, 7. Uzupełnienie tynków ścian elewacji i malowanie farbą emulsyjną kolorową, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO W LEŚNICZÓWCE MAŁASZEK NR 26 - działka nr 2019 w miejscowości Małaszek, gm Długosiodło, 1. Wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowych falistych na blachę trapezową powlekaną koloru bordowego, 2. Utylizacja eternitu - transport i utylizacja eternitu ma być przeprowadzona przez podmiot do tego uprawniony (posiada zezwolenie właściwego starosty), 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, 4. Wykonanie nowej instalacji odgromowej, 5. Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV koloru brązowego, 6. Wymiana stolarki drzwiowej oraz malowanie stolarki istniejącej, 7. Uzupełnienie tynków ścian elewacji i malowanie farbą emulsyjną kolorową, 8. Podjazd z kostki brukowej gr 6 cm, 9. Rozbiórka przybudówki krytej papą. MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU W LEŚNICZÓWCE MAŁASZEK NR 26 - działka nr 2019 w miejscowości Małaszek , gm Długosiodło, 1. Trzykrotne pomalowanie elewacji budynku środkiem o parametrach nie gorszych jak drewnochron z woskiem, 2. Pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.