eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-28

Nadarzyn: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 2
Numer ogłoszenia: 19825 - 2016; data zamieszczenia: 28.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole w Nadarzynie , ul. Sitarskich 2, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 227298170, faks 7298170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczne przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie w podziale na części: Część 1 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15110000-2 mięso; 151120000-6 drób; 15131130-5 wędliny Mięso, drób i wędliny powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeże, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 2 - Dostawa produktów mrożonych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15896000-5 produkty mrożone Warzywa i produkty mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 1 x w tygodniu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4. Część 3 - Dostawa ryby i przetworów rybnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4. Część 4- Dostawa pieczywa do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15811000-6 pieczywo Pieczywo powinno być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 5 - Dostawa owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty Owoce i warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4. Część 6 - Dostawa jaj do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja klasy XL ekologiczne lub od kur wolno biegających. Przy każdej dostawie jaja muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust. 4. Część 7 - Dostawa produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 155011000-3 produkty mleczarskie Wszystkie produkty mleczarskie powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00. Część 8 - Dostawa różnych produktów spożywczych, mącznych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15800000-6 produkty spożywcze, mączne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust. 4. Część 9 - Dostawa soków owocowych i warzywnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 15321000-4 soki owocowe; 15322000-1 soki warzywne Soki owocowe i warzywne powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane soki muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego w zamówieniu przekazanym faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 1-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji z częstotliwością i w godzinach wskazanych w ust. 1 lub uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Termin realizacji całego zamówienia: do 31.12.2016r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2 ust.1 umowy. 8. W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu przedmiotu umowy, co jest równoznaczne z niewyczerpaniem kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy (§ 2 ust.1 umowy) w terminie określonym w ust.5, dopuszcza się możliwość zmiany terminu umowy i realizację dostaw przez Wykonawcę do wyczerpania całego zakresu rzeczowego i finansowego określonego umową. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.89.60.00-5, 15.22.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.32.10.00-4, 15.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pp.nadarzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE W NADARZYNIE, 05-830 NADARZYN, Ul. SITARSKICH 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 16:00, miejsce: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE W NADARZYNIE, 05-830 NADARZYN, Ul. SITARSKICH 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15110000-2 mięso; 151120000-6 drób; 15131130-5 wędliny Mięso, drób i wędliny powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeże, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów mrożonych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa produktów mrożonych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15896000-5 produkty mrożone Warzywa i produkty mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 1 x w tygodniu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryby i przetworów rybnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa ryby i przetworów rybnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4- Dostawa pieczywa do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15811000-6 pieczywo Pieczywo powinno być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Dostawa owoców i warzyw do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty Owoce i warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa jaj do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Dostawa jaj do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja klasy XL ekologiczne lub od kur wolno biegających. Przy każdej dostawie jaja muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - wg zamówienia, o którym mowa w ust. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Dostawa produktów mleczarskich do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 155011000-3 produkty mleczarskie Wszystkie produkty mleczarskie powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - codziennie do godz. 8.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych, mącznych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Dostawa różnych produktów spożywczych, mącznych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15800000-6 produkty spożywcze, mączne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa soków owocowych i warzywnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Dostawa soków owocowych i warzywnych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 15321000-4 soki owocowe; 15322000-1 soki warzywne Soki owocowe i warzywne powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane soki muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Częstotliwość dostaw - 2 x w miesiącu do godz. 9.00 lub wskazanej w zamówieniu, o którym mowa w ust.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4, 15.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.