eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz telefaksów tj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz telefaksów tj. tonerów, tuszu i taśm
Numer ogłoszenia: 198257 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, faks 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz telefaksów tj. tonerów, tuszu i taśm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz telefaksów tj. tonerów, tuszu i taśm. 2.Zestawienie materiałów eksploatacyjnych z podaniem rodzaju i ilości oraz podaniem minimalnych parametrów techniczno - jakościowych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Asortyment J.m. Ilość Toner Canon C-EXV14 do Canon IR 2016/IR 2018, wyd. min. 8300 s. A4 przy 5% pokryciu, lub równoważny szt. 13 Toner Canon T do Canon L-400 wyd. min. 3500 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 3 Toner Brother TN-3170 do Brother HL 5250 NN / 5250DN wyd. min. 7000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 26 Toner HP CLJ 2550n wyd. min. 5000s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 2 Toner HP LJ 2100/2200 (C4096A) wyd. min. 5000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Toner HP P2015 DN (Q7553A) wyd. min. 3000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Toner HP LJ 4250 (Q5942A) wyd. min. 10000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 6 Folia do Fax Panasonic KX-FA54-E (KXFC 243) wyd. min. 35 m x 2 szt.lub równoważny szt. 5 Folia do Fax Panasonic KX-FT 25 rolka wyd. min. 30 m x 2 szt. lub równoważny szt. 4 TonerSharp AM-30DC do Sharp AM 400/300 wyd. min. 3000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 2 Toner Canon C-EXV5 do Canon IR 1600 wyd. min. 8000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 3 Toner Canon C-EXV3 do Canon iR 2800 wyd. min. 15000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 4 Toner CPG 402N wyd. min. 15000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Tusz Nr 339 - czarny do HP DJ 6540 poj. min. 21 mililitrów, lub równoważny szt. 8 Toner HP 1000/1200 (C7115A) wyd. min. 2500 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 25 Toner HP P1006 (CB435A) wyd. min. 1500 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 20 Toner HP 1300 (Q2613A) wyd. min. 2500 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 52 Toner HP 1320 (Q5949X) wyd. min. 6000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 10 Toner HP 2300 (Q2610A) wyd. min. 6000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 42 Toner HP LJ P3005 (Q7551X) wyd. min. 13000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 23 Toner HP 1100 (C4092A) wyd. min. 2500 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 10 Toner HPLJ 1010/1020 (Q2612A) wyd. min. 2000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 20 Toner Konica Minolta 7920 wyd. min. 10000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Toner Konica 7035 wyd. min. 26000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Toner Konica DI 2011 wyd. min. 11000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Toner do Kyocera Mita KM1620 wyd. min. 18000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 14 Toner Lexmark E120 (12016SE) wyd. min. 2000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 12 Toner Lexmark Optra E-330/232 wyd. min. 6000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 20 Toner Lexmark T-430 (12A8420) wyd. min. 6000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 9 Toner Minolta PagePro 1100 wyd. min. 3000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 3 Toner Panasonic UF 4100 wyd. min. 6000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 2 Toner do fax Ricoh 3310 (typ 1260) wyd. min. 5000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 5 Toner AR016T do Sharp AR 5320, 5316 wyd. min. 16000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 27 Toner Sharp SF2025/2030/2530 wyd. min. 15000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 8 Tusz do HP Business Inkjet 2300 (C4810A) poj. min. 28 mililitrów, lub równoważny szt. 4 Folia do faxu do SHARP UX-P410 wyd. min. 180 s., lub równoważny szt. 2 Toner Xerox AR-M 165 wyd. min. 16000 s. A4 przy pokryciu 5%, lub równoważny szt. 4 3.Podane ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter ilości maksymalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania w ramach umowy jedynie takich ilości, jakie będą niezbędne do prawidłowego, nieprzerwanego funkcjonowania urządzeń. Wszelkie roszczenia Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 4.Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, osobiście lub przez osobę przez niego upoważnioną do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5.Zamawiający dopuszcza do przetargu: a)materiały eksploatacyjne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, do których mają być stosowane. b)materiały eksploatacyjne równoważne, przez co rozumie się materiał kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, nie regenerowany, nie refabrykowany, bez jakichkolwiek elementów, które były wcześniej używane, o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) od materiałów eksploatacyjnych, wyprodukowanych przez producenta urządzeń, do których mają być stosowane. 6.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych. Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta urządzenia. 7.W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia na swój koszt, a także w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 8.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, będą posiadały znak firmowy lub logo producenta, symbol dostarczonego towaru, oznaczenie urządzenia do którego mają zastosowanie, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 9.Każda kaseta z tonerem, tuszem i taśma, powinna być wyposażona w zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 10.Zamawiający będzie każdorazowo sprawdzał zgodność dostarczonej partii towaru pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowym w miejscu dostawy, w obecności Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej do podpisania protokołu, z czego następnie zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej umowy. 11.Pod pojęciem nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia 12.Okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może być krótszy i udzielony na innych zasadach, niż określony przez producentów sprzętu dla materiałów eksploatacyjnych. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych . 15.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 16.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 niniejszego rozdziału SIWZ. 3.W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 5. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. b niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez wykonawców. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej załącza dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4.Dokumenty o których mowa w ust. 1 lit. a, winny być złożenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 lit. b składane jest wspólnie przez wykonawców, w oryginale. 5.W przypadku konsorcjum: a)do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.W przypadku spółki cywilnej: a)pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub b)umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę wspólników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzoną za zgodność przez osoby upoważnione do jej reprezentowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska; pok. Nr. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.