eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Przystosowanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Kamień Pomorski: Przystosowanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
Numer ogłoszenia: 198243 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej , ul. Wolińska 7d, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3275610, faks 091 3820132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazkamien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu pomorskim na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w zakresie rozbiórki i demontażu, robót projektowanych oraz robót towarzyszących. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 1 zamówienia na robót budowlanych o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o minimalnej wartości 150 000,00 zł brutto - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót.; b) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia, tj.: c) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowlano - konstrukcyjnej i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co oznacza, że Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; b) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 5.4 Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie oceny formalno- prawnej oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz. 5 pkt.2) lit. a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 pkt 2-3 i 6 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 7)Formularza ofertowy- wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 8)Formularz istotnych postanowień umowy- podpisany formularz zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; 9)Oświadczenie o podwykonawcach- wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 10)Dowód wniesienia wadium - zgodnie z wymaganiami określonym w Rozdziale 7 SIWZ; 11) Wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami Rozdziału 6 SIWZ ; 12)Pełnomocnictwo do podpisania oferty- o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o którym mowa w Rozdziale 6; 13)Pełnomocnictwo do reprezentacji konsorcjum - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazkamien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia (SWIZ) można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej www.strazkamien.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 72-400 Kamień Pomorski ul. Wolińska 7 d, sekretariat I piętro pok. 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.