To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19817 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Kielce: dostawa materiałów promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
140700000, ul.
ul. Żeromskiego
5,
25369
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 497 277, faks
413 497 278, e-mail
dzp@pu.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DP.2301.1.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) TORBA REKLAMOWA Ilość: 500 szt. Papier: Kreda min. 170 g/m2,błyszcząca, wysokiej sztywności Druk reklamowy: Offsetowy w pełnym kolorze przed złożeniem torby Zadruk do 100% powierzchni torby kolor biały, czcionka oraz boki torby w kolorze granatowym ( wg projektu Zamawiającego) Usztywnienia i wzmocnienia: Dno torby usztywnione tekturą min. 450g/m2. Zakładka górna torby wzmocniona na całej szerokości tekturą o gramaturze min. 800 g/m2 Rodzaje uchwytu: sznurek polipropylenowy 2 x min. 35 cm w kolorze granatowym Uszlachetnienie: Laminat błysk Projekt graficzny sporządzony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego wydruku próbnego. 2) Teczka papierowa z kieszenią na dokumenty Ilość: 500 sztuk Sztywny karton - minimum 300g/m2, Okładka: foliowana lakierowana Środek teczki: biały Grzbiet: podwójnie bigowany, grubość bigowania minimum 5 mm Wymiary po złożeniu: 30,0cm x 22,0cm (A4) (dopuszczalna różnica +/- 1 cm na każdym wymiarze). Skrzydła: zaokrąglone rogi Wymiary skrzydeł: boczne 7cm szerokości (+/-0,5 cm), dolne 7cm szerokości (+/-0,5 cm) Skrzydło dolne: nacięcie na wizytówki Nadruk na stronach zewnętrznych: kolor pełny, dopasowany do wielkości okładki, wg projektu Zamawiającego 3) DŁUGOPISY- 1000 szt typ- cosmo lub zbliżony (metalowy) kolor - granatowy mechanizm : automatyczny, wciskany Obwód: nie większy niż 2,9 cm Długość: 4cm +/-0,2 cm technika zdobienia - nadruk w jednym kolorze, jednostronny (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego) Nadruk: tampodruk lub laser, powinien zawierać nazwę, logo i adres strony internetowej Instytutu Historii UJK Uwaga: nadruk musi być czytelny 4) NOTESY A4 w KRATKĘ z nadrukiem Ilość- 500 szt. liczba kartek w bloczku - 25 materiał - papier offset gramatura papieru- nie mniej niż 70g/m^2 notes klejony jednostronnie z krótszego boku i podklejony kartonem na spodzie nadruki w pełnym kolorze na każdej stronie: nadruk logo i tekst na górze; dane kontaktowe na dole strony Uwaga - nadruk musi być czytelny Zamawiający prześle Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia wymagane logowanie w wersji elektronicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
wybór oferty w oparciu o następujące kryteria 2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) cena brutto - stanowiące wagę 60% 2) termin realizacji - stanowiące wagę 20% 3) długość gwarancji - stanowiące wagę 20% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu krytenotrium cena, Zamanotwiający donotkona porównania ofert według następujących zasad: ad.1 Kryterium "cena brutto za przedmiot zamówienia": maksymalną ilość punktów (60) Zamanotwiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: Liczba punktów= (Cena brutto najniższa / Cena brutto badana) x 60- liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty; punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. ad.2 Kryterium termin realizacji: oferta zawierająca termin realizacji dłuższy od wskazanego w Rozdziale IV zostanie odrzucona. Pozostałe oferty zamawiający oceni w następujący sposób: Oferta z terminem realizacji 14 dni otrzyma 0 pkt. Za każdy dzień skrócenia terminu zamawiający przyzna ofercie 2,5 pkt. Oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium jeżeli Wykonawca skróci maksymalny termin dostawy ( 14 dni o 8 dni. (8 dni x 2,5 pkt =20 pkt ) tzn. za termin dostawy 6 dni oferta otrzyma 20 pkt Należy przyjąć że chodzi o dni kalendarzowe - nie robocze. Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie wskaże termin realizacji krótszy niż 6 dni otrzyma tyle samo punktów ile przysługuje za 6 dniowy termin realizacji ad.3 Kryterium długość gwarancji: zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji. Oferta zawierająca propozycję 12 miesięcznego okresu gwarancji otrzyma 0 punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji (ponad wymagane 12 miesięcy) 2 punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 20 punktów. Oznacza to, że oferta z propozycją 22 miesięcznym okresem gwarancji i dłuższą otrzyma 20 pkt. Oferta zawierająca krótszy od wymaganego okresu gwarancji ( 12 miesięcy) zostanie odrzucona.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5934.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert16 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4494,42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.