eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Radomsko: Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko.
Numer ogłoszenia: 198107 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 6858100, 6858124, fax 0-44 6858177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radomsko.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzatania obiektu oraz sprzątania terenów zielonych i parkingu. ______Zakres usługi:____Codzienne utrzymanie czystości zgodnie z załącznikiem Nr 7______ Opis przedmiotu zamówienia_____ Powierzchnia do sprzątania_____Razem 8597,2 m2 ____ w tym:____wykładziny dywanowe: 286,4m2 ____posadzki PCV: 1180,8m2 ____posadzki ceramiczne: 1500,9m2 ____drogi, dojazdy, parkingi, chodniki, powierzchnie dojść i innych utwardz. 779,1m2 ____tereny zielone: 4850,0m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełnić opisane w tej części wymagania:____ ___1)Posiadać aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. ___2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. ___3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ___4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ___5)Wykazać wykonanie z ostatnich 3 lat usług porządkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami o należytym i starannym ich wykonaniu oraz dat ich wykonania. _______Opis kryteriów oraz sposób oceny ofert: ___1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: kryterium cena - waga 100% ( cena proponowana w ofercie za całość zamówienia ) ___2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną wykazaną w formularzu cenowym - załącznik nr 2 oraz odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o zmówienie publiczne. ___3.Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków musi załączyć do oferty następujące dokumenty: ___1.Wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 ___2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 ___3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 ___4.Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ___5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ___6.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ___7.Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres usług powinien być porównywalny z zakresem co niniejsze zamówienie, usługi muszą być potwierdzone referencjami / datowanymi / o należytym i starannym świadczeniu usługi jak również dat ich wykonania - załącznik nr 4 ___8.Pełnomocnictwo - upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej - załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radomsko.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3 97-500 Radomsko Sekretariat Prezesa Sądu pok. nr 1.18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3 97-500 Radomsko Sekretariat Prezesa Sądu - pok. 1.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu przygotowania oferty: ___1.Ofertę należy napisać czytelnie w języku polskim. ___2.Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję. ___3.Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. ___4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. ___5.W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez oferenta lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. ___6.Oferta powinna zawierać tylko dokumenty wymagane w punkcie V ułożone we wskazanej kolejności od 1 do 8, powinna być spięta oraz każda ze stron powinna być kolejno ponumerowana i zaparafowana. ___7.Dodatkowe wyjaśnienia będą udzielane jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na co najmniej 6 dni przed upływem terminu składania ofert. ___8.Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej celem dokonania właściwej kalkulacji ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. _______________ Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są: ___1.Kierownik Oddziału Administracyjnego Pani Anna Błoch ___2.Administrator Systemu Informatycznego Robert Cieciura __________Informacje dodatkowe. ___1.Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. ___2.Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny na zasadach określonych w art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych. ___3.Brak zgody wykonawcy złożonej w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. _________________UWAGA : NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA MUSI POWODOWAĆ NATYCHMIASTOWE USTANOWIENIE ZASTĘPSTWA. _______Wykonawca zapewni - sprzęty ( wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki itp. ) oraz niezbędne dobrej jakości środki chemiczne (płyny, proszki, pasty a także środki do dezynfekcji), materiały higieniczne do sanitariatów oraz środki do likwidacji w okresie zimowym brei pośniegowej i lodu na chodnikach (piach lub inne powszechnie dostępne materiały). _____________Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i P.Poż. oraz za wypadki przy pracy w miejscu wykonywania usługi. _____________Wykonawca obowiązkowo przedstawi zamawiającemu od każdego pracownika zatrudnionego przy pracach porządkowych i sprzątaniu budynku Sądu i terenu wokół niego Kartę Karną - w której będzie zawarta informacja o niekaralności i oświadczenia pracowników, iż nie toczy się przeciwko nim żadne postępowanie karne pod rygorem niedopuszczenia do wykonywania obowiązków przez pracownika, który tego wymogu nie spełni (karta karna) i nie dopełni (oświadczenie o braku toczącego się postępowania karnego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.