eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz podległych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 198097 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7278739, faks 095 7278741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i dostępu do sieci Internet na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. oraz podległych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie obsługi połączeń przychodzących i wychodzących do sieci Operatorów publicznych dla następujących jednostek: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wielkopolskim, Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, Prokuratura Rejonowa w Słubicach, Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich. 2. Uruchomienie i utrzymanie dostępów 2B+D lub 30B+D wraz z wymaganym zakresem numeracyjnym w następujących lokalizacjach: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wielkopolskim, Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, Prokuratura Rejonowa w Słubicach, Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich. 3. Dostarczenie, instalacja, konfiguracja wg wskazanych przez Zamawiającego założeń oraz zapewnienie obsługi utrzymaniowej i serwisowej systemu komutacyjnego wg wskazanej specyfikacji. 4. Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla jednostek: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp., Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wlkp., Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, Prokuratura Rejonowa w Słubicach, Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich. 5. Dzierżawa włókien światłowodowych pomiędzy budynkami Prokuratury Okręgowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.44.00 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium - w wysokości odpowiedniej dla danej części przedmiotu zamówienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdą część zamówienia oddzielnie. 3.Kwota wadium łącznie dla wszystkich części wynosi 8.100,00 zł słownie: osiem tysięcy sto zł 0 groszy), w tym: - dla Części I - wadium wynosi 6.000,00 zł.(słownie: sześć tysięcy zł 0 groszy); - dla Części II - wadium wynosi 500,00 zł. (słownie: pięćset zł 0 groszy ); - dla Części III - wadium wynosi 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł 0 groszy); 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. są zarejestrowani w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem usług ( min. trzy zamówienia), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługą odpowiadającą rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej części oddzielnie tj. dla Części I - min. 80.000,00 PLN brutto; dla Części II - min. 6.000,00 PLN brutto; dla Części III - min. 15.000,00 PLN brutto. W przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku wykazania się przez Wykonawcę należytym zrealizowaniem dla każdej części wg zasad wymienionych powyżej. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w stosunku do wszystkich części przedmiotu zamówienia) będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia- nie spełnia) - zgodnie z drukiem ZP -17- Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt V SIWZ. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie Spółki Cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP-ZO-0-1089-05). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum-Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b), c), członkowie Konsorcjum- przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ- treść załącznika jest wspólna dla wszystkich części). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) wykaz wykonanych usług ( min. trzy zamówienia) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych) potwierdzających należyte wykonanie tych usług (wzór - załączniki nr 1b, 2b, 3b do SIWZ - treść załącznika jest odrębna dla każdej części); Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt IV ppkt 1 lit b SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że łącznie spełniają ten warunek. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony osobno przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony oddzielnie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi być złożony oddzielnie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (w przypadku podmiotu zbiorowego) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi być złożony oddzielnie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. g) Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. h) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane na podstawie art. 11 w zw. Z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt V ppkt 1 lit c,d,f SIWZ, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt V ppkt 1 lit. e SIWZ, musi złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt V ppkt 2 lit. a i c oraz ppkt 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt V ppkt 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt V ppkt 2 i 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy w pkt V ppkt 4 SIWZ stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.prokuratura-gorzow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa, 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Moniuszki 2, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących oraz dzierżawa infrastruktury telekomunikacyjnej na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wielkopolskim oraz Prokuratury Rejonowej w Gorzowie Wielkopolskim, Międzyrzeczu, Sulęcinie, Słubicach oraz Strzelcach Krajeńskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WARUNKI OGÓLNE DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: a. dla ruchu przychodzącego - wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b. dla ruchu wychodzącego: - połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, - połączenia w ruchu międzystrefowym, - połączenia w ruchu międzynarodowym, - połączenia do sieci telefonii komórkowej. 2. Dzierżawa włókien światłowodowych pomiędzy lokalizacjami Zamawiającego na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. 3. Dzierżawa 2 łączy 30B+D pomiędzy wskazanymi przez Zamawiającego lokalizacjami na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. 4. Doposażenie systemu komutacyjnego Zamawiającego w kartę interfejsu 30B+D. 5. Dostawa, instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie w okresie obowiązywania umowy systemu komutacyjnego wg specyfikacji Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.44.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca uruchomi dostępy do sieci Internet w lokalizacjach Zamawiającego o następujących parametrach minimalnych: a. Miejscowość- Gorzów Wlkp. b. Jednostka - Prokuratura Okręgowa i Prokuratura Rejonowa w Gorzowie Wlkp. ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp. c. Przepływność (download-upload)- 6144/1024 Mbps 2. Dodatkowo Wykonawca dostarczy i uruchomi na ww. dostępie min. 16 stałych, publicznych adresów IP (w tym 14 do wykorzystania dla Zamawiającego). 3. Urządzenie końcowe Wykonawcy powinno umożliwiać podłączenie urządzeń brzegowych Zamawiającego (router) za pomocą Interfejsu Ethernet 10-100 Mbps zakończonego złączem RJ-45..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu, Sulęcinie, Słubicach oraz Strzelcach Krajeńskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca uruchomi dostępy do sieci Internet w lokalizacjach Zamawiającego o następujących parametrach: Miejscowość- Międzyrzecz; jednostka- Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu; adres ul. Wojska Polskiego 13A,66-300 Międzyrzecz; Przepływność (download- upload)- 2048/512 kbps Miejscowość- Sulęcin; jednostka-Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie; adres ul. Pl. Kościelny 1,69-200 Sulęcin; Przepływność (download- upload)- 2048/512 kbps Miejscowość- Strzelce Krajeńskie; jednostka- Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich; adres ul. Gorzowska 38, 66-500 Strzelce Krajeńskie; Przepływność (download- upload)- 2048/512 kbps Miejscowość- Słubice; jednostka- Prokuratura Rejonowa w Słubicach; adres ul. Konstytucji 3 Maja 6,69-100 Słubice; Przepływność (download- upload)- 2048/512 kbps 2. Dodatkowo Wykonawca dostarczy i uruchomi na ww. dostępach min. 4 stałe, publiczne adresy IP (w tym min. 2 do wykorzystania dla Zamawiającego) na każdą lokalizację. 3. Urządzenia końcowe Wykonawcy powinny umożliwiać podłączenie urządzeń brzegowych Zamawiającego (router) za pomocą Interfejsu Ethernet 10-100 Mbps zakończonego złączem RJ-45.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.