eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania, archiwizacji i prezentowania zdigitalizowanych treści w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Warszawa: Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania, archiwizacji i prezentowania zdigitalizowanych treści w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 19808 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357632 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania, archiwizacji i prezentowania zdigitalizowanych treści w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania, archiwizacji i prezentowania zdigitalizowanych treści w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie zwanego dalej Systemem Prezentacji i Wyszukiwania Treści (SPWT). 2. Zakres przedmiotowy zamówienia i zobowiązania Wykonawcy: 1) Wykonanie działań analitycznych i projektowych, które służyć będą zebraniu uzupełniającej informacji niezbędnej Wykonawcy do realizacji systemu SPWT i utworzenia dokumentacji projektowej. 2) Utworzenie pełnej dokumentacji projektowej i technicznej 3) Dostawa elementów infrastruktury, wraz z dokumentacją techniczną i dokumentami gwarancyjnymi 4) Wykonanie, dostawa, instalacja i  uruchomienie SPWT zgodnie z dokumentacją projektową. 5) Import istniejących treści do SPWT. 6) Szkolenia 30 użytkowników i 5 administratorów systemu SPWT. 7) Testowanie SPWT. 8) Migracja do systemu produkcyjnego 9) Opracowanie i dostarczenie Dokumentacji Technicznej Powykonawczej zawierającej: a) opis architektury SPWT; b) opis struktury bazy danych; c) instrukcję instalacji systemu SPWT; d) instrukcję administratora zawierającą opis systemu uprawnień użytkowników SPWT; e) dokumentację opisującą utrzymanie systemu (w tym strategię wykonywania kopii bezpieczeństwa); f) instrukcję użytkownika (dla każdej roli zdefiniowanej w SPWT). 10) Udzielenie Zamawiającemu niewyłącznych i bezterminowych licencji do całości systemu informatycznego stanowiącego SPWT, tj. oprogramowania niezbędnego dla działania i rozwijania SPWT, obejmującego oprogramowanie podstawowe, narzędziowe i aplikacyjne, oprogramowanie baz danych, serwerów aplikacyjnych oraz do bezpłatnych aktualizacji tych oprogramowań przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego SPWT, a także wszystkich plików konfiguracyjnych wraz z niezbędną dokumentacją; 11) Świadczenia następujących usług służących utrzymaniu i rozwojowi SPWT: a) usługi kolokacji od dnia zainstalowania i skonfigurowania elementów infrastruktury, do dnia zakończenia okresu 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego SPWT; b) usługi opieki administracyjnej nad sprzętem komputerowym w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego SPWT; c) usługi asysty technicznej w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego SPWT; d) świadczenia usług rozwojowych związanych z budową i modernizacją funkcjonalności SPWT wykonywanych na żądanie Zamawiającego, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie podpisywania Umowy, w liczbie nieprzekraczającej 240 roboczogodzin, które mogą być wykorzystane od rozpoczęcia etapu 1 do zakończenia okresu 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego SPWT. 12) Zapewnienie gwarancji prawidłowego funkcjonowania SPWT oraz jego niezawodności, a także prawidłowego funkcjonowania wszystkich elementów infrastruktury, przez okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego SPWT. 3. Zamówienie będzie realizowane w niżej przedstawionych etapach: 1) Etap 1. - Działania analityczne i projektowe 2) Etap 2. - Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów infrastruktury i oprogramowania aplikacyjnego. 3) Etap 3. - Realizacja rozwiązań aplikacyjnych, konfiguracja interfejsów oraz wsparcie tworzenia zasobów informacyjnych 4) Etap 4. - Szkolenia 5) Etap 5. - Testowanie systemu SPWT. 6) Etap 6. - Migracja do systemu produkcyjnego 4. Szczegółowy opis systemu SPWT, wymagania dotyczące sprzętu komputerowego i kolokacji, wymagania funkcjonalne sytemu, informacje dotyczące platformy zarządzania wiedzą, portalu informacyjnego oraz integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi a także sposób realizacji zamówienia przedstawione są w opracowaniu pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia Systemu Prezentacji i Wyszukiwania Treści w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej (system do archiwizacji zdigitalizowanych zasobów) - odrębny plik w formacie PDF pod nazwą: OPZ_SPWT oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (odrębny plik formacie PDF pod nazwą: Umowa_SPWT). 5. Parametry sprzętu komputerowego: serwera bazodanowego i serwera aplikacyjnego przedstawione są w zestawieniu pod nazwą: Opis urządzeń - parametry techniczne - załącznik nr 1 a do SIWZ. Załącznik nr 1 a Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w zakresie oferowanych parametrów urządzeń i złożyć wraz z ofertą. 6. Informacje dodatkowe 1) W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, wspólnych specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przywołanych w art. 30 Ustawy, Zamawiający, zgodnie z ust. 4 tego artykułu, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2) W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisany jest w sposób mogący wskazywać na znaki towarowe, patent lub pochodzenie, Zamawiający uzasadnia taki stan rzeczy zaistnieniem przesłanek, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy i dopuszcza oferty równoważne, tzn. takie które posiadają takie same lub lepsze rozwiązania funkcjonalne i umożliwią osiągnięcie wymogów jakościowych opisanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.22.24 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.51.41.00 - Usługi zarządzania eksploatacją sprzętu komputerowego 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI: Kultura i dziedzictwo kulturowe, Działanie 11.1: Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym, tytuł projektu: Poprawa funkcjonalności Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie, nr umowy POIiŚ 11.01.00-00-065/12-00 z dnia 31.07.2012 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Update Plus Sp. z o. o., Rydzyny 89 E, 05-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 552703,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 389072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.