eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa z montażem wywoływarki mammograficznej wraz z zestawem kaset mammograficznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Katowice: Dostawa z montażem wywoływarki mammograficznej wraz z zestawem kaset mammograficznych
Numer ogłoszenia: 198070 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera, ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax 032 2597511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem wywoływarki mammograficznej wraz z zestawem kaset mammograficznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem wywoływarki mammograficznej wraz z zestawem kaset mammograficznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.00 - Urządzenia radiograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.00 - Urządzenia radiograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Termin płatności za przedmiot zamówienia wynosi 30 dni po wystawieniu faktury VAT i dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. 3. Okres gwarancji na wywoływarkę mammograficzną wraz z zestawem kaset mammograficznych to 24 miesiące. 4. Żądany przez Zamawiającego termin przystąpienia do naprawy gwarancyjnej wywoływarki mammograficznej wraz z zestawem kaset mammograficznych to nie więcej jak 24 godziny od daty zgłoszenia uszkodzenia. 5. Wykonawca, w przypadku niesprawności urządzenia powyżej 7 dni, zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość pracy Działu Diagnostyki Obrazowej wstawiając na czas naprawy inne urządzenie, ale nie o niższych parametrach technicznych niż są wymagane przez Zamawiającego. 6. W okresie gwarancji wymiana przedmiotu zamówienia na nowy nastąpi po 2-krotnej naprawie tego samego elementu. 7. W okresie gwarancji wymagane są cztery przeglądy techniczne z myciem chemicznym (co 6 miesięcy) na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat dostawy o podobnym zakresie rzeczowo-finansowym zblizony do przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zakładów opieki zdrowotnej co najmniej jedno zadanie. 9. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum 50 000 zł. 10. Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej. 5. Wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Parametry Techniczne. 6. Podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych. 7. Ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Dokumenty wymagane przepisami prawa Reczypospolitej Polskiej dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do bezpiecznego użytkowania w zakładach opieki zdrowotnej tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub deklaracje zgodności, lub certyfikat CE, lub atesty, lub świadectwa dopuszczenia do obrotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZpital im. Ludwika Rydygiera Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.