eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa oraz wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w ŁojkachCzęść 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000. Część 2 Wykonanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Łochów: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa oraz wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach: Część 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000. Część 2 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach, odcinek długości 1150mb, w km 0+000-1+150.
Numer ogłoszenia: 19806 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łochowie , Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 675 12 35, faks 025 675 12 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa oraz wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach: Część 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000. Część 2 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach, odcinek długości 1150mb, w km 0+000-1+150..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000 oraz wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach, odcinek długości 1150mb, w km 0+000-1+150. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części. Część 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, odcinek długości 1000mb, w km 2+000-3+000. Przebudowa drogi gminnej Kamionna - Dąbrowa - zakres robót: - długość 1000 mb, w km 2+000-3+000 - jezdnia szer.5,0m (2x2,5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego gr.7cm (4+3cm) na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.10cm ułożonego na istniejącej nawierzchni żwirowej, - pobocza żwirowe 2x1m, zjazdy do działek z kruszywa łamanego gr.10cm, przepusty rurowe pod zjazdami i jezdnią, odtworzenie rowów przydrożnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany (załącznik nr 1G do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych ( załącznik nr 1H do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 1F SIWZ). Część 2 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach, odcinek długości 1150mb, w km 0+000-1+150. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach, odcinek długości 1150mb, w km 0+000-1+150. Przebudowa drogi gminnej w Łojkach - zakres robót: - długość 1150 mb - jezdnia szer.5,0m (2x2,5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 7cm (4+3cm) na podbudowie zasadniczej z gruntu stabilizowanego cementem gr.16cm z odziarnieniem żwirem istniejącej nawierzchni żwirowej gr.10cm po zagęszczeniu, - pobocza żwirowe 2x0,75m. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części drugiej w przypadku braku uzyskania dofinansowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany (załącznik nr 2 G do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych ( załącznik nr 2 H do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 2F do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości: część 1 - 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) część 2 - 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w jednej z następujących form: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek zamawiającego: BS Łochów nr rachunku: 74-9233-0001-0000-0127-2000-0020. b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, zaś oryginał należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. 3. Z treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku zaistnienia okoliczności zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zasady zwrotu wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych . 5. Nie wniesienie wadium przez wykonawcę skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km, o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego lub z gruntu stabilizowanego cementem, każda z robót, 2. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) wpłacą wadium w wysokości 7000 zł. f) dokonają przed złożeniem oferty wizji lokalnej w terenie. Część 2 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km, o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego lub z gruntu stabilizowanego cementem, każda z robót, 2. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) wpłacą wadium w wysokości 7000 zł, f) dokonają przed złożeniem oferty wizji lokalnej w terenie. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część 1 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420406W Kamionna-Dąbrowa, 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1A do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 1B do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz personelu (na załączniku nr 1C do SIWZ)- osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, g) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, h) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, i) wykaz wykonanych robót - (na załączniku nr 1D ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wielkości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający 3 roboty - budowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km, o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego lub z gruntu stabilizowanego cementem, każda z robót, z załączonymi do nich referencjami o należytym wykonaniu robót. j) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, k) dowód wniesienia wadium, Część 2 Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 420408 w Łojkach 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 2A do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2B do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz personelu (na załączniku nr 2C)- osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, g) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, h) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, i) wykaz wykonanych robót ( na załączniku nr 2D) - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wielkości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający 3 roboty - budowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km, o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego lub z gruntu stabilizowanego cementem, każda z robót, z załączonymi do nich referencjami o należytym wykonaniu robót. j) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, k) dowód wniesienia wadium, Dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela. W przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej notarialnie. Uzupełnienie wymaganych dokumentów - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łochowie, 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łochowie, 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.